Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-21 10:56:55 följande:
Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord till
Andra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar.
Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar

Du, Ensam, jag har i princip helt hållit mig borta från att kommentera i denna tråd, för att inte fastna här för mycket, men det här smärtar mig!
Jag har varit så glad för dina bilder, dels för att de är så fina, men också för att du själv uppskattat tråden, och till och med tackat för det den gett dig. Min kvinna är inte här och tittar något, men det inlägget du skrev och tackade i, det läste jag upp för henne, för att jag tyckte denna tråd var så fantastisk, som kunde stärka dig så, göra dig så glad. Jag nästan kände nån sorts stolthet över medlemmarna i tråden. Och så kommer det en människa, uppenbarligen utan större empatiska förmågor ("ville inte vara elak direkt" - nähä, men det var du! Förvånad?), och sabbar allt. Hemskt tråkigt.

Och det har ju hänt tidigare också, med andra.
Jag hoppas, för din egen skull, att du kommer tillbaka, att du kan vända det till "Han ska fanimig inte vinna!".
Jättefin är du, och jättesnygg, och du verkar vara en trevlig tjej! Hoppas du hittar någon som förtjänar dig, och som kan stötta dig helhjärtat, och ge dig din kärlek!