• HasseA

Helkroppstråden

Eterisk skrev 2013-11-12 13:45:02 följande:
    Jag vill se på mäns händer, handleder och armar! Ja, det vill jag! :niger fint:
    Jag har hållit mig ifrån den här tråden hittills, men en arm kan jag bidra med som tack för att du startat denna tråd!  

• HasseA
    Eterisk skrev 2013-11-12 14:01:40 följande:
    Snabb respons! Jättefina!
    NyttNamn skrev 2013-11-12 14:04:03 följande:
    Bra bidrag... Mäns armar är som läckrast när de är lite seniga, ådriga... Drömmer

Tack, tack. Jag har aldrig riktigt förstått mig på kvinnors fascination av ådriga armar (och kanske andra ådriga saker - men där förstår jag det nog bättre), men det är väl bara att acceptera fakta, liksom.
  • HasseA
    celineswaltz skrev 2013-11-12 14:40:31 följande:
    Ådriga och manliga {#emotions_dlg.flower}
    Ådriga, ja. Manliga - okej, om du säger det så.
  • HasseA
    Anonym (Hmmm) skrev 2014-01-15 23:17:38 följande:
    Hejsan! Vill bara tala om att alla som lägger ut kort på denna sida hamnar på nätet,är någon som lägger ut dom Sök på erat nicknamn och sen kolla bilder på Google . . ,så jävla trist tycker jag
    Det är nog inte så att någon lägger ut dem, utan Google hittar dem här på FL helt på egen hand.
  • HasseA
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-21 10:56:55 följande:
    Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord till
    Andra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar.

Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar
    Du, Ensam, jag har i princip helt hållit mig borta från att kommentera i denna tråd, för att inte fastna här för mycket, men det här smärtar mig!

Jag har varit så glad för dina bilder, dels för att de är så fina, men också för att du själv uppskattat tråden, och till och med tackat för det den gett dig. Min kvinna är inte här och tittar något, men det inlägget du skrev och tackade i, det läste jag upp för henne, för att jag tyckte denna tråd var så fantastisk, som kunde stärka dig så, göra dig så glad. Jag nästan kände nån sorts stolthet över medlemmarna i tråden. Och så kommer det en människa, uppenbarligen utan större empatiska förmågor ("ville inte vara elak direkt" - nähä, men det var du! Förvånad?), och sabbar allt. Hemskt tråkigt. Och det har ju hänt tidigare också,  med andra. 

Jag hoppas, för din egen skull, att du kommer tillbaka, att du kan vända det till "Han ska fanimig inte vinna!".

Jättefin är du, och jättesnygg, och du verkar vara en trevlig tjej! Hoppas du hittar någon som förtjänar dig, och som kan stötta dig helhjärtat, och ge dig din kärlek!
  • HasseA
    irongarden skrev 2014-01-29 09:19:11 följande:
    Tänker om man kan ha lite mer Lifestyle också tex vin, resor, noveller (egna) etc.

// The Irongardens
    Man måste noga tänka efter om man både ska skriva om sitt sexliv och ha bilder, och också skriva om annat. Om man inte vill att folk ska känna igen en efter en tid, är det svårt att kombinera.

Men om man tycker det är ok att folk inser att "Jamen det där måste ju var X och Y, de var ju precis där på semester - och det stämmer ju bra med bilderna på dem också.", då är ju allt lugnt.
  • HasseA
    Aros02 skrev 2014-12-08 22:47:35 följande:
    Men snälla NT, försök nu att se proportionerna med lite perspektiv!!

Du stör någon enstaka pajas och gläder resten inklusive mig själv!

Ska du låta denna pajas förstöra din kalender för oss andra??
    Jag håller med Aros02 här.

Vi har sett det många gånger i denna tråd (och andra), och det är lika tråkigt varje gång, men det är ju bara att konstatera att det hjälps inte att många kommenterar vänligt, det räcker med en pajas som är ute för att förstöra, så blir den som blir påhoppad ledsen. Det är ju också välkänt att för varje negativ kommentar behöver man cirka tio positiva kommentarer för att det ska väga upp.

Alltså, det är klart att man ska tycka det är roligt att skriva i trådar på FL, eller att lägga upp bilder här. Men för en som betraktar det från sidan såhär, så vinner de negativa alldeles för lätt. Låt dem inte vinna! Skit i dem, fortsätt posta bilder, låt alla vänliga vinna!

Jag har för övrigt hållit mig borta från att kommentera i denna tråd, riskerar att "fastna i kommentarsträsket" annars, men så många fina bilder man har fått njuta av i denna tråd! Så många vackra kroppar! Tack för dem, alla vackra kvinnor (manskropparna får andra beundra) !
  • HasseA
    NyttNamn skrev 2014-12-15 23:04:29 följande:

Long time no see... 
    Hoppas alla har en fin kväll!  

Nämen, och jag som precis nu - igen - dystert konstaterade att du är borta!
  • HasseA
    NyttNamn skrev 2014-12-16 22:55:08 följande:
    Sorry Hasse  
    Var lite snabb och raderade mer än tänkt, men trodde inte nån skulle sakna den, ha ha.. 

Får lägga in en ny för att kompensera.. 
    Nu var det inte bilden i sig jag menade att jag saknade, utan dig, i tråden! Dina bilder, och dina inlägg.
  • HasseA
    NyttNamn skrev 2014-12-17 13:03:46 följande:

Inte vet jag speciellt läckert, men stayups i vart fall 7

Stayups är alltid läckert, och det var inget undantag denna gång, verkligen inte.
  • HasseA
    Celines Essence skrev 2014-12-18 21:31:34 följande:
    Å så roligt att få se dig Hasse Glad Fint {#emotions_dlg.flower}
    Tack så mycket! Dina bilder var ju som alltid helt enastående - men, alltså, jag har ju hållit mig borta från den här tråden, just för att inte hamna i "kommenteringsträsket"!  Alla är ju så fina, så man skulle få sitta och skriva kommentarer hela dagarna!  
  • HasseA
    Anonym (body) skrev 2015-05-15 10:43:32 följande:

Påven Johanna :

Vanför har du inte berättat att du tidigare har varit modell ?!

Jag väntar med spänning på fler bilder från dig här i helkroppstråden .

Det känns som om det finns fler än en person i tråden som bör observera stavningen på de de skriver till. Tex är Påven Johannna med tre "n" inte samma person som den riktiga Påven Johanna med två "n" - som redan påpekats, men uppenbarligen inte uppmärksammats. Men de/den som håller på att luras har säkert roligt i alla fall.
Svar på tråden Helkroppstråden