Inlägg från: Jon the papa |Visa alla inlägg
  • Jon the papa

Helkroppstråden

32 kilo mindre och jag är åtminstone vansinnigt glad o nöjd :) Lite mer muskulatur ska kastas på mig bara hehe :) 

• Jon the papa
    studentbruttan29 skrev 2013-05-19 23:19:17 följande:
    Duktig du är! {#emotions_dlg.flower}
    Tackar tackar :) 
    justnextdoor skrev 2013-05-19 23:40:53 följande:
    Imponerande Jon! Träning och kost?
    Man får väl säga hyfsat enbart kost på den. Börja ju käka lchf för 4 år sen (tog +-året att ta bort de 32 om man räknar bort tillbakafallen hehe) Ett av de bästa valen jag gjort i mitt liv och kommer göra så livet ut med lite helg snask. 

Träning har skett ytterst sparsamt i form av lite planka och armhävningar nu på slutet. Men ska väl ta o träna på nu så man inte ser så mager ut :) Lite före och efter kan ju va käckt :)

• Jon the papa
    justnextdoor skrev 2013-05-20 20:53:27 följande:
    Jon! Jag är grymt imponerad på det du gjort! Fantastiskt bra jobbat, finns så många frestelser att falla för, vilken karaktär! Lycka till med träningen!
    Haha jo det finns det! Men fasen en dags synd i veckan är rätt snällt när man tänker på att man råkat synda smått ovetande de senaste 20 åren typ. 

http://www.kostdoktorn.se/trolldom-eller-lchf 

Lilla resan för den som är intresserad och länkt till va jag äter o har mig i inlägget :)

Mer bilder i denna tråden tycker jag det borde vara !  

Herrns bilder kan jag inte se så ehm jag säger ett Snyggt på den haha :) 
  • Jon the papa
    SIPPAN13 skrev 2013-05-23 08:10:13 följande:

Kul att man liksom slutade andas i en si så där 3 sekunder innan systemet starta upp igen. 

Finns ju sämre sätt att starta en morgon med :)  
  • Jon the papa
    SIPPAN13 skrev 2013-05-23 09:39:16 följande:

"Kul och kul"... låter smått livsfarligt Förvånad. Säg till om du behöver hjälp med hjärt- och lungräddningFlört.
    Haha som tur är så märker man det när tunnelseendet börjar komma. Eller vänta nu... Om man ignorerar detta så får man ju HLR..... Tror jag behöver lite ehm ... assistans ;) Tiden är knapp så du får nog skynda på om du inte vill ha mitt liv på samvetet då det är lite utav ditt fel :) 
  • Jon the papa
    Anonym (w) skrev 2013-05-23 11:54:16 följande:

Är du 14 eller? Slutar hjärnan fungera så fort du ser lite kvinnohud?
    Haha ne då fullt fungerande 31 åring som vet att det där, det triggar igång lite primala instinkter på ett härligt sätt.

Nu vet jag ju inte ifall du är kvinna då du måste gömma dig bakom ett anonym(W). Men jag antager detta och att du sannolikt inte fick dansa speciellt mycket tryckare när du va 12.

Men det verkar som om det är lite synd om dig då du antagligen aldrig i ditt liv fått en man/karl/pojk/fjortis att  titta på dig på ett sätt och märka att man slutat andas. 

Och när man upplever det, så är det väl lika bra att säga det till en som så godhjärtat delar med sig av den konst som hennes kropp är. :) 

Men en liten kram kan du få iallafall.  
  • Jon the papa
    Anonym (???) skrev 2013-05-23 12:13:39 följande:

Hehe....verkar vara många här som inte har någon tjej att ta på...Förvånad
    Haha vad hade det spelat för roll. Konst är ju fortfarande konst :) 
  • Jon the papa
    SIPPAN13 skrev 2013-05-23 12:30:39 följande:
    Svänger in på uppfarten nu... ser du mig Drömmer??
    Tog med lite andra hjälpmedel också ifall läget blir akut Oskyldig 
    En riktig kvinna har väl alltid med sig övriga hjälpmedel :) ? Bara att ringa portkod så får du "hjälpa" mig. Dörren är upplåst till din ära. 
    Anton Chigurh skrev 2013-05-23 12:34:53 följande:
    2 stycken fyratums spikar och ett par startkablar till bilen, det måste jag alltid ha i beredskap när du visar dig på bild, underbara kvinna där.....Hjärta

Se det som ett tips. På vad du bör ha med dig. Till Jon. 
    Någon form utav smörj känns bra att ha med också.. För sakens skull :) 

• Jon the papa
    Quarell skrev 2013-05-23 12:28:07 följande:

Kommer osökt att tänka på Homer Simpson.. när hans lilla hjärna ser en doughnut... dreggel dreggel....
    1-3 sekunder så va det faktiskt inte speciellt långt ifrån :)
  • Jon the papa
    Anton Chigurh skrev 2013-05-23 12:46:00 följande:
    Lite smörja är aldrig fel, Jon, jag är helt enig med dig, jag går aldrig hemifrån utan min burk med 5-56 i bakfickan. En sk allroundsmörja. Bra till allt.

SIPPAN !!! ...............5-56, glöm för helvete inte det. 
    Av någon annlednin på nått sätt ha med silvertejp i bilden. 

Behövs det verkligen någon mer än 5-56 och silvertejp?
    SIPPAN13 skrev 2013-05-23 12:43:50 följande:
    Extra smörjDrömmer???... nej, nej det räcker gott och väl med det som redan finns Tyst.
    Det kommer ta ett tag att få med all utrustning men håll uuuuuut Skrattande .... jag kommer snart!! 
    Kan aldrig bli för kladdigt vet du väl :) 

Haha det där sista låter som något roligt att få höra ;) 

Svar på tråden Helkroppstråden