Inlägg från: Jon the papa |Visa alla inlägg
  • Jon the papa

Helkroppstråden

Från förra veckan då jag dagen efter såklart skulle pajja handleden när jag gjorde utfall av alla saker XD

får väl vänta en vecka till för mer träning men var så godaså länge alla fina :)

• Jon the papa
    Fröken36 skrev 2015-01-23 22:22:50 följande:

Du glömde ju bilden. Skandal. 

Oj fan också haha! Schämmes mig XD

Hym. Händer inget när jag laddar upp bilder :(
  • Jon the papa

Eftersom mobilen verkar inte alls vilja ladda upp kort hit får vi testa på datorn :D 

En lite lätt bakfull Jonas får stå för söndagsbuset istället :D 

Hoppas alla goa har haft en riktigt go helg :D 

• Jon the papa

Haha nope! Det är min rätt att ha locket uppe hur mycket jag vill av ren bekvämlighet :D En av fördelarna att vara herre över sitt egna hem :) 

• Jon the papa
    Beverly Marsh skrev 2015-01-25 17:45:04 följande:

Din rätt att vara ohygienisk menar du? ;) Locket SKA vara nere när man spolar, resten av tiden kvittar väl egentligen, men fy för dom som spolar med locket öppet.  "När man spolar med locket uppe bildas aerosoler av vattendroppar som också innehåller allt det som man har tänkt sig att spola ner, små avföringsrester med bakterier och virus i. De kan sprida sig flera meter." Yuck!

Haha är väl därför jag aldrig är sjuk då jag får ett konstant tränande utav immunförsvar XD Tror nog spolning sker i samband vid toalettlocksnedfällning först faktiskt XD. En extremt ikkegrej jag inte tänker så mycket på. 

Toa locket kommer ha ett högst sporadiskt lägestillstånd beroende på infall och händelser runtikring ändå :D Du får göra va du vill med ditt :) 

Lite som de en miljard tops / pads som beklamrar många quinnfolks sminkhörnor XD 

• Jon the papa
    Fröken36 skrev 2015-01-25 16:45:23 följande:
    Riktigt snygg. Jag råkar veta vem du är juh (typ iaf). Tungan ute 

("Du jobbar för Colgate" och "Jag stirrade mig blind på ditt leende!).

Haha, kanske plingar till i skallen på dig då?

Haha jasså jojo du XD Inte för att jag är så speciellt anonym utav mig XD 

Va med på en halloweengrej colgate hade på sin facebooksida iallafall :D 

Menar du ifrån tråden eller i detta hära riktiga livet :) ?

• Jon the papa
    Pentra skrev 2015-01-25 19:55:36 följande:
    Åh, vilka härliga bilder. Lämnar vissa delar åt fantasin. Och ditt léende smittar verkligen av sig.

/Pentra
    Haha man tackar ;) Nu får en bara träna upp sig lite så snart handleden läkt ihop sig så kroppen får ackompanjeras lite mer utav leendet XD 
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-25 20:04:52 följande:
    Snyggt där jon! Men att sätta en dödskalle på snorren känns lite "danger" hahaha
    Haha Lite farlig får man ju försöka framställa sig :D 

Mäh så fanns det ju inga bilder att kika på dig pilllan, schämmes XD 
  • Jon the papa

Haha jag du, det är väl en smakfråga kanske med kommentarer, man är ju inte för alla så att säga. Klart man blir lite extra glad om man får sig en kommentar att man är tjusig eller har ett fint leende etc.

Sen är väl kanske också kvinnokroppen lite vackrare rent generellt även för kvinnor typ XD

Och eggande för de flesta mansfolk, så det blir väl rätt naturligt att det blir mer kommentarer åt kvinnfolket :) Tror killar har lite fördel av att göra någonting speciellt med kortet istället. (Haha ja för jag har ju gjort så sjukt mycket udda XD) Nä men stilig ljussättning etc(iofs det borde ju alla göra XD

Personligen tycker jag ju inte man ska kommentera "bara för att" då blir det ju liksom inte någonting speciellt med kommentaren. 

Men man blir ju lite mer pepp så klart om man tex håller på att träna upp sig eller slimma av sig av lite dregglande uppskattning :) 

• Jon the papa
    Anonym (ful som stryk) skrev 2015-01-26 17:03:35 följande:
    Jag har gjort samma reflektion faktiskt. Kvinnorna överöses med beröm medan bara vissa killar, de som verkar ha varit med här länge, får fina kommentarer om sina kroppar. Om det beror på att vissa bara är kåta och tror att de kan få nåt eller om det är får att de verkligen bara gillar kroppen de ser får vara osagt. Kvinnorna vet att de inte behöver berömma för att få något tillbaka, så....
    Haha det har du nog också rätt i XD Killar kanske är lite mer "hungriga" XD Och vissa mer selektiva, och det kan nog variera rätt mycket hur selektiv man är beroende på hur kåt man är för tillfället :D 

Och lite sant som du sa också att kvinnor får nog mycket gratis. Fast det räcker ju typ med en naken vad och så har det väl varit sedan urminnes tider ;) 

Men som sagt, man ska ju inte ge betydelselösa komplimanger utan grund. Det blir ju bara tomma ord. Även om de kan va lite peppande såklart.
  • Jon the papa
    Pillare skrev 2015-01-26 17:14:09 följande:
    I så fall har män bredare smak? Gillar fler sorters kvinnliga kroppsformer medan kvinnorna gillar bara få typer?
    Haha tror nog många män går igång bara det är ett litet bröst på bilden XD 

Alla har väl sina smaker. Jag har väl "kul och går ann", till vad jag föredrar och får lite ont i magen av på det där sköna sättet :) . Det är också dessa sistnämnda som jag kommenterar mest på tex när jag kommenterar. 
Svar på tråden Helkroppstråden