Inlägg från: Jon the papa |Visa alla inlägg
  • Jon the papa

Helkroppstråden

Kalasbakfull, men kan bjuda på en julrumpa :D Är på lite rumphumör ikvällen så hoppas man får se lite förtjusande bakar :D 

Hoppas alla har en riktigt härlig söndagskväll nu :D 

• Jon the papa
    Amys skrev 2015-02-08 22:46:35 följande:

Förundras över hur odödlig den här tråden är, måste bero på alla fina människor som vistas i här. Med den reflektionen tänkte även jag bjuda på en bild. Önskar er en härlig kommande vecka. Kram

Gisses, ännu en helt galen "tappar andan i några sekunder" bild :D

Tack för att du förgyllde denna söndagskväll ! Riktig härlighet att beskåda må jag säga :) 
  • Jon the papa
    Grandios skrev 2015-02-08 23:24:49 följande:

I bakfyllan kommer postande som prioritet

That kalsong reklam look :D
  • Jon the papa
    straight arrow skrev 2015-02-09 08:02:50 följande:

God morgon! Eftersom jag uppenbarligen håller på att bli fet fick jag tillbringa morgonen på gymmet... ;)

Haha så jävla jobbigt när man är ena fläsktroll som oss XD 

Jag får vänta tills lite senare innan en får hoppa på vikterna. Haha man blir otålig av att vilja ha bröstmuskulatur likt din XD Men men nått att sträva efter iallafall :D 

• Jon the papa
    SegaMorsan skrev 2015-02-09 12:34:33 följande:

5 dagar kvar...

Gisses va fager ! Haha undrar också va det är 5 dagar kvar till XD? Om det inte va det där pendlingsgrejset då hehe. Synd att man får lätt nackspärr bara XD Men det va det värt :D
  • Jon the papa
    Charlotte73 skrev 2015-02-09 12:53:31 följande:
    Ser ut som om att du har amputerat nått..??:O
    Hahaha XD Njaää så farligt är det inte, men man får hålla hand för lite diskret så inte familjelivs regelverk blir tjurigt XD
  • Jon the papa
    Febern har väl lagt sig lite, så Lite olika vinklar kan man bjuda på denna onsdagskvällen :) 

Ha en go kväll på er nu :)

Svar på tråden Helkroppstråden