• Mr K69

Helkroppstråden

Anonym (Lydia) skrev 2018-09-02 22:16:43 följande:

Det var någon som ville se mina bröst 

Äntligen, tack för dina jättefina bilder. Herregud vilken snygg kropp du har. Hoppas vi får se mer av dej.
  • Mr K69
    Anonym (Oj!) skrev 2018-09-03 21:54:18 följande:

Är det verkligen fler än jag som tycker det är överpatetiskt men tillmälen i stil med de som ofta förekommer:

Nu blev det trångt i byxan

Snygga bröst - hur ser du ut därnere?

Oooooh , skulle vilja se framsidan.

Snygga trosor - hur ser du ut utan?

O.s.v - o.s.v - o.s.v .....

Men tror att han/hen med Underbara ljuvligheter försvann ....

Jo jag tycker också det. Men skulle vi inte kunna enas om, allihopa, att tänka på att skriva som att man mötte människor irl. Bara för att man gömmer sig bakom ett alias behöver man ju inte skriva hur som helst.

Och snälla, starta egna trådar och diskutera eller skicka pm till varandra om sådant som inte hör till Helkroppstråden. Vissa följer tråden i det syfte TS en gång hade.
  • Mr K69
    JaZZi. skrev 2018-09-04 00:17:24 följande:

En liten kvällsbild 

Natti natti!

God morgon! Och tack för en jättevacker bild av dej, hoppas det kommer mer :D
  • Mr K69
    Sydman skrev 2018-09-04 19:31:18 följande:

Snälla kan inte duo xh Huga starta en egen tråd att diskutera i? Vi är inte intresserade av er diskution här!

Ja scrolla uppåt och läs vad tråden handlar om och fundera på vad ni tillför "feelgood tråden". Vill ni ha privata diskussioner så skicka pm eller röksignaler till varandra.
  • Mr K69
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-04 21:24:49 följande:

Tack. Jag tar en paus ett tag för nu har tråden spårat ur totalt på grund av allt  tjafs  

Klokt, dels tjafs och dels så försvinner ju bilderna av någon anledning. Tack så jättemycket för dina bidrag, önskar jag vore lika modig som du :)
  • Mr K69

Ännu en kul tråd som jag lämnar nu pga urspårning. Hoppas ingen postar mer bilder här utan låter er fortsätta med er ot diskussion i fred. Hoppas ni blir nöjda så. Hoppas ni får ett bättre liv än ni verkar ha nu, kram på er och ett jättetack till er som bidrog med bilder (jag är ännu för feg med att göra det själv men men men, vem vet vad som kommer i framtiden).

• Mr K69
    JaZZi. skrev 2018-09-06 23:33:31 följande:

Tack så mycket. Roligt om man kan glädja 

God morgon! Ja heliga makaroner vilka fina bilder på dej. Nu fick jag ännu en dag med koncentrationssvårigheter på jobbet ;D
  • Mr K69
    JaZZi. skrev 2018-09-08 00:56:47 följande:

Oj då - tack. Får bli en bild med linne fast utan bh 

Men vilka sablar vilka fina bröst du har. Du kan verkligen vara stolt över dem. Tack för bilderna, ser jättegärna mer av dem.
  • Mr K69
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-09 21:35:41 följande:
    Woops, höll på att missa bilden. Ja men alltså jag tror jag smäller av.... Så vacker du är. Lycko den som får dela livet med dej. 
    Ser jättegärna ännu mer bilder av dej ;D
  • Mr K69

Läs länkat nedan innan du skriver mer i tråden. Särskilt där det står om tjafs. Om andra vill bryta mot reglerna så låt dem göra det, svara inte så har du bidragit med ditt för att ha kvar en fin tråd och forum.

gamla.familjeliv.se/Forum/regler.php

Svar på tråden Helkroppstråden