• Mr K69

Helkroppstråden

Anonym (51) skrev 2021-01-22 08:00:30 följande:

Fredag o snart helg!

Inne på mitt 51 år o känner mig riktigt nöjd hur Gud har skapat mig. En kropp som gett mig två underbara barn och en älskad make (men han valde mig nog inte enbart för kroppen...

Men herregud kvinna så vacker kropp du har, lycko din man som får se dig varje dag.... Underbar!!!

Pax dig om du blir singel någon gång
  • Mr K69
    Anonym (51) skrev 2021-01-28 09:08:31 följande:

Nu är tanten nyduschad, påklädd - o redo för en ny dag

Men gud så vacker kropp du har kvinna! Vill ha en tant hemma med mig jag också...
  • Mr K69
    Anonym (51) skrev 2021-01-28 16:37:41 följande:

Tack! Smickrande! Det finns många vackra tanter därute

Ja jag får väl efterlysa och länka till bild av dig här. Undrar om texten "farbror söker tant" + länken skulle funka?
  • Mr K69
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2021-06-01 23:08:49 följande:

En naken kropp. Min nakna kropp. Den bär på en historia, som tog sin början en aprilmorgon för 51 år sedan. Det är min historia, det är min kropp. Det är naket och utlämnande, men det gör mig inget. Det är jag, bara jag...

Och det bjuder jag på

Ju mer år, ju öppnare sinne, ju mer naket och utlämnande... Desto mer och intressantare upptäcktsfärd både muntligt och fysiskt...

Gillar att umgås med människor som bjuder på sig själv vilket jag gärna också gör, så underbart tillsammans. Tillsammans är förresten ett ord jag tycker om och gillar väldigt mycket, tillsammans och ömsesidigt
  • Mr K69
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2021-06-12 13:32:45 följande:

Igår eftermiddag var jag alldeles ensam där jag brukar bada.

En lugn stund av njutning, utan fysisk beröring, förutom solens strålar och en svag bris

Synd jag inte var solstrålarna där och fick värma din kropp... Brisen för att svalka... Utan fysisk beröring....
  • Mr K69
    Anonym (Måndagsfeeling) skrev 2021-06-12 22:13:06 följande:

...

....

Så inbjudande..... Smyger in till dig när de andra har somnat.... Så sexig du är i den utstyrseln, lockar verkligen....
  • Mr K69
    Anonym (Skötsam) skrev 2021-06-13 09:29:54 följande:

Söndagsstädningen blir så mycket roligare om man hjälps åt och vet vad som väntar efteråt. :P

Eller vad tror du om att skippa städningen och gör det där "vet vad som väntar efteråt" resten av helgen istället? Alltså jag tycker det är jäkligt sexigt med utmanade vardagsbilder och gärna i svartvitt. Som de du gjorde tidigare med förklädet på. Får mig att fantisera om hur speciell man kan göra vardagen tillsammans även efter en längre tid i förhållande. Ursexig du är kvinna!!!
  • Mr K69
    Anonym (Skötsam) skrev 2021-06-13 09:52:07 följande:

Tack och detsamma! :D Jaaa, det är så härligt att göra vardagen lekfull och själva väntan och uppbyggnaden av det som väntar efteråt är magisk! Såklart gör man ju klart städningen så snabbt som möjligt ;)

Gillar när folk säger att allt blir vardag.. Brukar tillägga att jo så är det men vardagen blir ju vad man gör den till. Gillar din inställning till det, att teasa varandra ända från man vaknar och hela dagen. När man äter middag med vänner särskilt, de där små eggande beröringarna.... Bilderna man snappar varandra under dagen...
  • Mr K69
    Anonym (Skötsam) skrev 2021-06-13 09:29:54 följande:

Söndagsstädningen blir så mycket roligare om man hjälps åt och vet vad som väntar efteråt. :P

Kan inte riktigt släppa tanken på sticka in mina händer där under förklädet...
  • Mr K69
    Anonym (Skötsam) skrev 2021-06-13 11:35:19 följande:

Älskar när det händer :P sååå skönt.

Retas med dig när vi städar.. Står bakom och känner men fullföljer inte... Städar vidare och ser dig i ögonen retsamt...
  • Mr K69
    Anonym (nakenfisar) skrev 2021-07-01 13:03:01 följande:

[/quote]

[quote=81221632][quote-nick]Anonym (nakenfisar) skrev 2021-07-01 13:03:01 följande:[/quote-nick]

Skulle jag vara den där spegeln så hade jag ramlat ner från väggen... Seeenygg ;)
  • Mr K69
    Guldnovan skrev 2021-07-02 10:13:52 följande:

Skulle föreslå att du håller dig till PRO i fortsättningen. Vi som använder tråden till att runka blir avtända på gamalt daller.

Okey...känns det bra? Är du nöjd med hur din dag på jorden startat?[/quote]

Jag anmälde skitstöveln! Hoppas slippa så sjuka kommentarer i framtiden, hör hemma på psyk och inte här
  • Mr K69

[quote=81223384][quote-nick]Anonym (Måndagsfeeling) skrev 2021-07-02 10:44:33 följande:[/quote-nick][/quote]

Men åååååå..... Vill vara där... Med dig.... Fina du....

• Mr K69

[quote=81235469][quote-nick]1 Lola Montez skrev 2021-07-08 00:32:14 följande:[/quote-nick][/quote]

Nä nu fan har du retat mig nog... Nu kommer och jag och.....

• Mr K69
    Anonym (HannaSophia) skrev 2021-07-10 16:17:12 följande:

Tänk om du var modig nog att lägga upp en bild på dig själv.

Skulle kanske kräkas rännspyor då...

Behövs ingen bild för det....
Svar på tråden Helkroppstråden