Helkroppstråden
Tack killar.
Helgen har börjat trevligt för jag och killen var ut och åt i går
Tack killar.
Helgen har börjat trevligt för jag och killen var ut och åt i går
[quote=79116537][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-10-06 18:47:24 följande:[/quote-nick][/quote]
Nah sablar också, missade jag med...
[quote=79124823][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2018-10-09 22:15:22 följande:[/quote-nick][/quote]
Snygg klänning... och du med förstås :D
För mej som är och alltid varit smal och jag har väl haft lite komplex för det när jag var yngre så har det funkat att jag tänkt att jag kompenserar det väl med något annat då och fokuserar på de jag är bra på istället. Tex så gillar jag att folk som umgås med mej ska ha roligt och må bra. De jag umgåtts/umgås med sexuellt sätter jag deras njuntning före min egen.
Så har jag lyckats skjuta undan mitt komplex där det hör hemma, i komposten, men det funkar för mej. Hoppas du lyckas med ditt på något sätt också (fast jag tycker du har fina bröst, och de vårtorna, så fina).
Lär dig vad ironi är och återkom när lektionen är slut och polletten har trillat ner.
[quote=79273260][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2018-12-08 22:43:29 följande:[/quote-nick][/quote]
Längesedan jag loggade in här för inlägg men med ett foto på en så sexig kropp kunde jag bara inte hålla mej. Djävlar så snygg du är. 5 skumbananer räcker inte, det blir hela skumbananfabriken till dig.
[quote=79273260][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2018-12-08 22:43:29 följande:[/quote-nick][/quote]
Måste bara ösa mer beröm över dej nu när jag kollat flera gånger på den bilden. Tycker bara du är så otroligt vacker, bara sättet som du satt upp ditt hår på, och så fina händer, så stiligt. Sedan tycker jag att du verkligen du har lyckats i gymmet, bra jobbat!!!
Du vekar gilla det mesta som du ser på bilden så det är ett mycket bra betyg
Trevlig helg killar och tjejer.
Trevlig helg killar och tjejer.