• Deacon

Helkroppstråden

Är du verkligen 50+ ? Hade jag aldrig gissat. Ser för övrigt bra o välhållen ut så all feelgoodkänsla till dig.

• Deacon
    Anonym (Tanten) skrev 2015-08-26 16:01:46 följande:

Jag är 55 år . Tränar mycket och har nog bra gener och är hälsosam älskar livet . Men det är inte gratis mycket slit i gym och skogsstigar . Men tack

Varsågod! Är medveten vad som krävs för att nå ett bra resultat med fysiken. Därför är det alltid trevligt med personer som har agerat målmedvetet och slitit sig till ett bra resultat. Har själv tränat på gym till och från under cirka 25 år och konditionsträning ännu längre. Keep up the good work!
  • Deacon
    Anonym (Tanten) skrev 2015-08-26 16:23:25 följande:

Tack och en bamse kram till dig . Vi kanske ses i löparspåret eller på gymet . Även Melby är mitt sommarparadis .

Tack detsamma till dig. Hade varit trevligt. Alltid lättare och mer inspirerande att träna löpning/styrka/pass om man är ett par stycken...Vet dock inte var Melby ligger...
  • Deacon
    Anonym (Tanten) skrev 2015-08-28 16:55:06 följande:

En kvällsbild innan bortgång .

Läckert formad bakdel o ben som på ett fint sätt bär upp ögongodis till kläder och skor.

Ha en trevlig kväll. Du kommer göra succé.
  • Deacon
    Pinkie Pie skrev 2015-09-16 21:45:43 följande:

sitter och myser lite i soffan....

Läcker soffdekoration  Glad
  • Deacon

Såg att det har varit en del "efter träningen" bilder i tråden på sistone så här är mitt bidrag efter kvällens pass.

God natt alla vackra! 

• Deacon
    Hjärter Dam skrev 2015-09-29 10:11:08 följande:

Mm... god förmiddag Träning är inte min grej, men tittar gärna på Snyggt!

Tack snälla. En del ser bra ut utan träning också...mmm
  • Deacon
    isabellafinabella skrev 2015-09-29 13:13:53 följande:

Vilka armar!!!

Tack finabella... ha en bra kväll.
Svar på tråden Helkroppstråden