Helkroppstråden
Tänker man måste väll bidra om man ska kolla!
Härligt och se hur folk kan visa upp sej och va nöjda:)
Tänker man måste väll bidra om man ska kolla!
Härligt och se hur folk kan visa upp sej och va nöjda:)
Det var ett tag sedan det blåste snålt här, men nu är det kalla vindar.
Ja jäklar, nytt försök.
[quote=80253312][quote-nick]Anonym (Nyfiken1) skrev 2020-02-29 04:56:35 följande:[/quote-nick][/quote]
Den bilden hade jag varit nyfiken på så lite lagon retligt att FL ännu inte har fått ordning på bilduppladdningen. Du brukar ju vara kanonfin på bilderna.
Svin nyfiken???
Nej inte särskilt. Men jag har alltid varit imponerad av Smedens enorma ordförråd.
Sen är det ju väldigt sött att du försvarar honom. Hihihi.
Grej?
[quote=80334627][quote-nick]Anonym (Nyfiken1) skrev 2020-04-12 08:57:10 följande:[/quote-nick][/quote]
Hmmm.... godbit som strectchar ländryggen och rumpan. Bra att du inte stressar genom det och glöm inte andra sidan....
.... och fixade.
Brukar föredrar att vara den som säger det.
Handlade mer om att återställa dom efter att ha fått dottern men det såklart det kändes bra att kunna göra det :).
[quote=80347115][quote-nick]Seximami85 skrev 2020-04-18 23:43:58 följande:[/quote-nick][/quote]
Vilket härligt leende du har på den här bilden. Förvisso är det en hel del som är härligt... ditt hår, klädseln, din timglasformade kropp, armarna, rumpan... Bakgrunden är möjligen mindre härlig fast det är ju knappast den som drar blicken till sig. Ha en bra dag
Längesen jag var aktiv här och kan konstatera att damerna verkar ha lämnat, samtidigt som tråden har gått i dvala.... Får se om det går att väcka lite liv i den, i alla fall under helgen.
Även om jag är hetroman vill jag ge en komplimang för den välskulpterade magen. Vad är receptet för att lyckas så väl med magrutorna? Undrar Skulptören