• Feel me

Helkroppstråden

Umekillej skrev 2014-07-21 12:25:34 följande:
    Satan vad läcker du är. Man kan inte vara blyg när man håller på med sånt där. Skulle aldrig våga även om jag var helt perfekt :-/
    är ju blyg xD kommer ihåg att innan jag gick ut, innan hon ropa ut mig, höll på att svimma hahaha
  • Feel me
    Så svårt är det inte skrev 2014-07-21 12:32:27 följande:
    Äh såg inte ut som ett krystat leende, såg ut som du tänkte fuck it, jag ger järnet, som på ett bra träningspass :), ja jo kan tänka mig det är en skön känsla, modigt som fan och antar du inte är lika blyg längre :).

Blir det tävling i år igen då?
    haha, måste ju se som att jag njuter, tar ju kort och skit :P
    men ja fuck it ut och gö de, precis! :D njaaa pytte kankse de har försvunnit men inte helt..

japp om 5 veckor håller på med en ny diet och ändrad träning (ändring på kroppen) ;))
  • Feel me
    Anonym (Allie) skrev 2014-07-21 12:32:35 följande:
    Fan vad snygg kropp! Vilken form! Super bra jobbat !
    aw tack gumman ;)
  • Feel me
    Så svårt är det inte skrev 2014-07-21 12:41:13 följande:
    Sweet, får man ta del av träningsschemat? eller måste man kittla dig till döds för att få tag på det. :P

Inte för det är anpassat till mig, men några övningar kan ge inspiration :)

Då håller jag tummarna att du kammar hem segern denna gång då.
    squats i olika former tightar till och formar ben och rumpa. kör du plyo två dagar i veckan Och sköter kost och träning så kommer du få grymma resultat. Hatkärlek till plyo:) Jag skojar inte när jag säger att detta va mitt jobbigaste plyopass! Detta kommer jag köra tre dagar i veckan och massa ben och rumpa då formen ska vara på plats om då fem veckor!
    Förbrände 850 kcal på 60 minuters benpass förut idag, samt step i 30 minuter ;)

Kost ..
    I dag blir det en broccoli och Blomkålssoppa gjort på Broccoli,blomkål,1/2 dl havremjölk,1 st buljongtärning,salt,peppar,chili. Till detta tar jag 1 helt ägg samt 1 äggvita.Bara koka samman vatten,blomkål,broccoli,buljong och sedan mixa:) såå gott och Kcal /måltid blir 170 kcal och då är 1 helt ägg plus 1 äggvita inräknad!

Hoppas de va nått tips iaf^^
  • Feel me
    Anonym (get some) skrev 2014-07-21 12:44:23 följande:
    Pinsamt not! om jag inte vore upptagen skulle jag gå till en voodoo gumma och få dig upp över öronen förälskad i mig direkt utan att du ens träffat mig du skulle vaknat på nätterna och haft ett namn på din tunga som börjar på M. M M M M men namnet kommer aldrig fram utan bara en känsla av upprymdhet och kärlek till mannen du aldrig träffat hehehe men men upptagen är man och så förblir man även om det finns en riktig amazon till kvinna på andra sidan luren... ha en bra dag i solen och värmen till dig och alla andra människor därute..
    haha underbara du! så söt ;)
    Meeene, skippa voodoo, they freak me out xD
  • Feel me

japp känns lite för mycket feel me just nu ^^

Så sista bilden , sen ta vi de lilla lugna :)

• Feel me

MEepMEep här kommer jag,,se upp!!
    haha ne men halloj gött fölk :P

• Feel me

Tänkte bara komma in och droppa av denna, gammal men why not ;) , måste tyvärr gå igen...hjälper en kompis med flytt..aldrig någon ro på semestern eller så är man för snäll...:(
Svar på tråden Helkroppstråden