• Feel me

Helkroppstråden

ÄngDal skrev 2014-07-18 10:47:52 följande:
    Hela din baksida är så läcker att jag bara ligger här och flämtar. Det enda som kan mäta sig med detta är din framsida...

Din stjärt i den där tävlingsbikinin = jävlar i min lilla låda.
    Du i vita underkläder = dra mig baklänges på en liten vagn.
    Din fantastiska stjärt dödsläckert inkapslad i andrahuds-jeans = jag tror inte jag klarar mer...
    (Nån gång i livet måste jag få smeka en sån stjärt som du har, se den på när håll, känna den mot min kropp)
    (Så måste det bara bli)
    oj herregud! nu blev man ju ett jävla stoppljus xD Bilarna lär ju stanna..Skäms
    Ronga skrev 2014-07-18 10:49:28 följande:
    Göteborgsdialekt till den kroppe....t.om detaljerna stämmer.
    tycker du? Oskyldig
    Borkason skrev 2014-07-18 10:52:51 följande:
    Snygging! Och foten kom du ihåg att ta med i bild ;) Good girl!
    hahah ja, tänkte lite på dig där och dina fötter Flört{#emotions_dlg.flower}
  • Feel me
    Kattpappa08 skrev 2014-07-18 15:41:35 följande:

Feel me...en fråga.
    När du är så deffad som vid tävling, hur känns det då i kroppen och humöret?
    Är väldigt fascinerad över er som klarar detta.

Jag blev väldigt skakig i början i kroppen, väldigt stor omsättning. Och humöret är ju lite upp och ner, men de är precis som vid pms ^^
    Dock nu är de lite mer lättare, nu känner jag bara adrenalin och frisk i kroppen på ett sätt, svårt att förklara, och humöret kan dock än svaja.
  • Feel me
    Anonym (tråkigt) skrev 2014-07-18 15:50:33 följande:

Det känns som Feel me kapat tråden, lite tråkigt faktiskt. Har du ingen blogg där du kan visa upp dig och få uppmärksamheten du verkar vara i behov av? Jag uppskattar annars variationen som funnits i tråden tidigare.

Ber så hemskt mycket om ursäkt att du känner så. Inte min mening alls..
  • Feel me

Oj vilket ståhej de vart!
    Jo jag såg hennes ursäkt, vilket hon inte behövde ge men ^^ Jag såg de men hann inte svara, min buss va 1 min ifrån *ruuuun* ja xD skit samma. 

de ända jag hade velat från hon va att hon kunde skickat privat meddelande till mig och berättat vad som sker istället helt öppet i tråden, hade såklart utan tvekan respekterat denna persons önskan och tagit de lugnt med bilder framöver,
     sak samma, hemma bakfull..jävla jäger, ingen napp heller..bah kaffe. Kräks

• Feel me
    Umekillej skrev 2014-07-19 09:07:12 följande:

[quote=73642891][quote-nick]Feel me skrev 2014-07-19 08:55:34 följande:[/quote-nick][/quote]

God morgon snygging

Inget napp? Hur är det möjligt?

morgon sötFlört, haha aa bara drägg ute nu för tiden :( illa..
  • Feel me
    straight arrow skrev 2014-07-19 09:30:23 följande:

God morgon alla...

mumaaKyss
  • Feel me
    ÄngDal skrev 2014-07-19 10:53:26 följande:
    Ja, vilka bilder...

Otroligt att du får gå hem ensam...men det är väl som Ume skrev: de snälla killarna vågar inte gå fram till dig :)
    Kyss
Svar på tråden Helkroppstråden