• Zack

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-06-19 22:28:54 följande:
    Oj...vilket möte smile5.gif drömmer mig bort lite Drömmer eller inte lite, utan ganska mycket smile5.gif

Åh, med den bilden på näthinnan innan jag går och lägger mig behöver jag inga blommor för att drömma söta drömmar ;)
  • Zack
    Hannisb skrev 2015-08-03 10:50:31 följande:

phpFbsyKN78518.jpg

Vilken fin utsikt. Påminner mig om min senaste fjällvandring med fantastiska vyer över berg och dalar. Det här ser ut som ett minst lika spännande område att gå på upptäcksfärd i ;)
  • Zack

Här får ni en bild på mig också bara för att öka bildflödet i tråden igen :)

• Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-08-03 16:42:53 följande:
    Finaste zacken! 
    Härliga, finfina Pillan.
    Det var verkligen alltför länge sedan jag såg till dig nu ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-08-19 18:51:36 följande:

Lite sol verkar iallafall ha letat sig ner mellan träden i skogen. Snygg benbränna :).
    I övrigt kan jag inte låta bli att grunna på vad det är för något du har målat över i bilden. Koordinaterna till stugan, gamla raggsockor eller en kudde gjord i syslöjden ;)?
    Fin som alltid hur som helst.
  • Zack
    ensamärstark skrev 2015-09-01 16:11:09 följande:

Länge sedan man lade in en bild, tråden verkar inte lika aktiv som förr smile5.gifphppT7RDI20596.jpg

Tjuvkikar mest nuförtiden, men dina bilder kan jag inte låta bli att kommentera Ensam......herre min skapare vilken vacker kvinnokropp!

Måste erkänna att jag har saknat din närvaro här i tråden, så tack för bidraget, sweetie ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-09-01 17:53:40 följande:

Zacken?! Du glömde posta bild smile5.gifDrömmer

Oops..sorry. Jag får göra bot och bättring.

Vi kanske kan klä av oss tillsammans här i tråden ;)
  • Zack
    Påven Johanna skrev 2015-09-01 17:49:19 följande:
    Klä av dig!

Funkar det att vara lite barsk så där?
    Ja ibland är det skönt att inte behöva ta initiativet, men bara göra som det blir sagt...så jag ska överväga vilket humör jag är på idag ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-09-01 19:39:56 följande:
    Du bestämmer bildens fokus, det du visar visar jag.... smile5.gif
    förutom boobsen då smile5.gif hahaha
    Ha, ha, ja men så får jag väl också ta och skyla mina "man tits" då :)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-09-01 20:06:23 följande:
    Hahaha...så kör på smile5.gif jag postar så fort jag är klar med alla sysslorna  Cool
    Ok, here we go....
Svar på tråden Helkroppstråden