• Zack

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-09-16 16:13:11 följande:
    You know how to do it zacken smile2.gif  
    jag kan ju försöka vara grädden, hoppas den inte sänker iallafall smile5.gif  
    ps jag gillar när man är lite fräck smile5.gif  

He he, jotack, har ju alltid misstänkt att du är en riktig fräckis ;)
    Och dina bilder är alltid en "pulshöjare, så den här passar fint upp på "mostoppen" :)
  • Zack
    Anonym (Quexet) skrev 2015-09-16 16:00:19 följande:
    Läckert! Kyss Med sånt nät måste du kunna fånga din Marlin ganska snart för vem kan säga nej till dig?! Solig
    Zack skrev 2015-09-16 15:08:01 följande:Hmm, tror knappast jag kan tillfredsställa er alla, men varsågod, ett smakprov ;)

Får jag vara så fräck och fråga om du kan tänka dig att vara "grädden på moset" på min, så här långt, riktigt goda dag? You know how to do it ;)
    Wow! Vackert, ja min dag vart ju inte direkt sämre så en till kan du lägga på listan! smile2.gif
    Tack fröken "blickfång", du står härmed på listan ;)
  • Zack
    Anonym (NT) skrev 2015-09-16 20:54:45 följande:

Inte ofta jag delar med mig längre, så kanske dags för det Tungan ute Hoppas alla mina gamla vänner har det bra! Och ni nya med Solig

Mmm, like the good old days.
    Ett praktexemplar till kvinna om jag får säga det själv (och det får jag) :)
  • Zack
    Pinkie Pie skrev 2015-09-16 21:45:43 följande:

sitter och myser lite i soffan....

Nä men, det gör ju jag med!
    Ska vi slå ihop våra soffor och mysa tillsamman?
  • Zack
    Anonym (NT) skrev 2015-09-17 12:33:02 följande:

Fina bilder killar och tjejer!

Känns som lite rumptema idag, så jag hänger på Solig

Fram eller bak, upp eller ner. Hur man än vänder och vrider på dig NT så ser du grymt bra ut :)
  • Zack
    ensamärstark skrev 2015-09-17 15:08:03 följande:

Hm, min bild verkar ha blivit borttagen? Va fasen inget otillåtet visades väl?

Tack för fina kommentarer !

Hann som tur var se bilden, och enig, var inget i den bilden som inte får visas i den här tråden. Fortsatt lika vacker som du alltid har varit. Du får helt enkelt ladda upp på nytt ;)
  • Zack
    ensamärstark skrev 2015-09-17 15:25:48 följande:
    Verkar inte som jag varken kan/får lägga upp någon bild nu?
    Kollektiv bestraffning med andra ord :(
  • Zack

[quote=75768515][quote-nick]ensamärstark skrev 2015-09-17 15:25:10 följande:[/quote-nick][/quote]

Aha, man ska bara ligga in via datorn, så kan man se bilderna. Vilken uppenbarelse! Tur att jag gjorde det så jag inte missade den här ;)

• Zack

]Snelhäst skrev 2015-09-17 16:23:45 följande:[/quote-nick]Hihi, trevlig torsdag

Nämen vilken härligt debut. Ser väldigt inbjudande ut ;)

Svar på tråden Helkroppstråden