• Zack

Helkroppstråden

God förmiddag mina damer och herrar. Dags att gå upp och möta en ny underbar dag. Förhoppningsvis en dag med en massa nya bilder här i tråden :)

• Zack
    småsugen skrev 2015-09-20 12:08:09 följande:

yachtman skrev 2015-09-20 11:13:41 följande:God förmiddag alla. Inte riktigt tid att gå upp ur sängen än...

Åh herregud! Ska ni ta livet ur en gammal söndagstrött kvinna Underbara bilder Zack o yachtman
    Tackar fina du:) Det verkar som om att du har överlevt som tur är ;)
  • Zack
    Dress skrev 2015-09-20 15:26:38 följande:
    Oj, oj, oj! Mums! Antar att du fick sparka ut alla kvinnorna ur sängen med våld för att kunna ta den bilden Flört Det kan inte varit lätt... Tungan ute
    Ja, det var allt lite bökigt att bara få med mig på bilden. Men nu är det massor av plats i sängen igen ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-09-20 21:59:59 följande:
    Bättre att du ligger kvar, så kommer jag när jag hittat dig
    Ja, men det är ju jag som är ute och letar efter dig. Känns som om vi borde synka våra eftersökningsaktiviteter ;)...Men det finns naturligtvis alltid plats för dig i den här "bingen" :)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-09-21 20:14:31 följande:
    Oh nooo! Tänk om vi gått om varandra Obestämd jag får helt enkelt ladda pejlen, ta med hunden och gå ett eftersök och så kanske jag hittar dig Flört 

va snäll du är finns alltid plats här i bingen för min buro DrömmerCool
    Hund och pejlarutrustning! Jag slänger ut ett par korvar genom fönstret så hittar du hit på nolltid :)......och buro (?). Inte ens Google kunde hjälpa mig där :)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-09-22 12:26:04 följande:
    Tror det behövs lite mer spår än ett par korvar men fortsätter mitt sökande efter bytet
    Ok, vart ska jag skicka GPS koordinaterna och utklipp från Google Maps någonstans?
    Och om jag är bytet, lovar du då att kasta dig över mig när du hittar mig ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-09-22 12:30:41 följande:
    Har en fråga  
    Huuuuuur mycket toapapper kan man använda på bara några timmar? hahaha
    Ha ha, du är en kvinna med öga för detaljer :)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-09-22 13:55:35 följande:
    kan ju inte kasta mig över dig,  men kastar mig i din famn ;) Det lovar jag kan bli lite ivrig i sådana situationer så du vet det Drömmer
    Så länge du kastar dig själv på något sätt så är jag nöjd :)

Men du, är det inte nu du ska överraska oss alla med en tisdagsbild? Jag har också öga för detaljer, så jag lovar att jag kommer närstudera den ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-09-22 15:04:29 följande:
    Studera på du zacken ;) 

Yezzus, det kallar jag svar på tal :)
    Nu kan jag sitta här resten av dagen och kvällen och närstudera det här mästerverket ;).
  • Zack

Jag och speciellt om det ligger en vacker kvinna i den, som på den här bilden ;)

Anonym (Kram) skrev 2015-09-22 17:50:29 följande:

Ibland är sängen det bästa som finns

Svar på tråden Helkroppstråden