• bonäslina

Helkroppstråden

Karios skrev 2013-04-16 06:55:29 följande:
    Bald goes bold

efter ett utmattanade juridikprov va de väldigt trevligt att trilla in o se en sån läcker bild :P
  • Karios
    bonäslina skrev 2013-04-16 13:07:36 följande:
    efter ett utmattanade juridikprov va de väldigt trevligt att trilla in o se en sån läcker bild :P
     Väl bekomme. Alltid en fröjd att göra vackra kvinnor glada
  • bonäslina
    Karios skrev 2013-04-16 13:19:54 följande:
     Väl bekomme. Alltid en fröjd att göra vackra kvinnor glada
    de görs nog ofta ..
  • LightOnARainyDay
    Karios skrev 2013-04-16 10:57:43 följande:
    Ha ha ha! Hår på huvudet är lika överskattat som smink. Killar med råg i ryggen rakar skallen. Och tjejer är vackrast utan färgklet i ansiktet.
    Sant till viss del Tjejer kan se riktigt vackra ut utan sminkGlad Fast jag gillar mitt hår så jag antar att jag inte har råg i ryggenSolig
  • Vanilla ice queen

Jag ser ut som ett barn utan smink (får visa leg på red bull...) Så här sminkas det förfullt Snyggt tycker jag det är också

• Karios
    Vanilla ice queen skrev 2013-04-16 15:45:06 följande:
    Jag ser ut som ett barn utan smink (får visa leg på red bull...) Så här sminkas det förfullt Snyggt tycker jag det är också
    Kompis, alla blir saliga på sin tro. Och du är väldigt vacker med eller utan smink

Icke desto mindre, min upplevelse är att kvinnor målar över sin naturliga lyster med krämer och annat. Eller är det möjligen så att kvinnor som avstår smink har ett särskilt sorts självförtroende som lyser igen. Tusan vet. Vad jag vet är att jag föredrar att kunna smeka en tjej på kinden utan att behöva tvätta handen efteråt
  • Jonzonto
    Karios skrev 2013-04-16 10:57:43 följande:
    Ha ha ha! Hår på huvudet är lika överskattat som smink. Killar med råg i ryggen rakar skallen. Och tjejer är vackrast utan färgklet i ansiktet.
    Okej, håret på huvudet vill jag ha kvar.. Men sminket (iaf det överdrivna, det ska inte märkas) på tjejer håller jag med om ska helst bort! :P
  • Jonzonto
    Så länge du sminkar så det ser naturligt ut så kan de va okej.. Observera _kan_! ;P
  • justnextdoor

God kväll Längesen jag bidrog med en bild här...
  • Anton Chigurh
    Lite lagom med smink, Vanilla, typ kajal, å kanske litta lätt rouge ( stavning !!! ) det är oftast riktigt jävla grant....Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Helkroppstråden