• Anonym

Helkroppstråden

lotus1301 skrev 2013-04-17 11:42:03 följande:

Sparad! Tack
  • Anonym
    lilletrille skrev 2013-04-17 12:00:34 följande:
    Snyggt! Förresten, jag tror att anonym är lite kär i dig.. ;)

Bara kroppen isf, från hakan och neråt, det är ju det enda som är intressant i såna här trådar
  • orpon
    lotus1301 skrev 2013-04-17 11:42:03 följande:

Lotus, you are fantastic! Hjärta
  • lotus1301
    ander25k skrev 2013-04-17 11:47:13 följande:
    Just en fin bild till att boosta energin till jobbet i EM , kommer gå lite lättare nu Glad

orpon skrev 2013-04-17 12:11:37 följande:
    Lotus, you are fantastic! Hjärta

{#emotions_dlg.flower}Kyss
  • lilletrille
    Anonym skrev 2013-04-17 12:08:35 följande:
    Bara kroppen isf, från hakan och neråt, det är ju det enda som är intressant i såna här trådar

Anonym skrev 2013-04-17 12:08:35 följande:

Ja du vet, "helkroppstråden". Man blir ju inte jätteförvånad att det är fokus på just kroppen. Säga vad man vill om att visa upp sig. Vi är alla olika och tycker om olika saker, men när man blir så besatt av en annan människa att man sitter och sparar ner dennas kroppsbilder, då blir det mest bara sorgligt. Kanske läge att komma ut lite, prata med någon, göra nåt åt sin självkänsla, vidga sina vyer och acceptera att vi är olika? Både i utseende och personlighet.
  • lotus1301
    Vanilla ice queen skrev 2013-04-17 12:15:47 följande:
    Lotus: Riktigt snygga bröst!!! Vill också ha stora snygga bröst *avis*
    Innan anonym kläcker det kan jag berätta att de är fejk Skrattande
  • Anonym
    lilletrille skrev 2013-04-17 12:17:12 följande:
    Ja du vet, "helkroppstråden". Man blir ju inte jätteförvånad att det är fokus på just kroppen. Säga vad man vill om att visa upp sig. Vi är alla olika och tycker om olika saker, men när man blir så besatt av en annan människa att man sitter och sparar ner dennas kroppsbilder, då blir det mest bara sorgligt. Kanske läge att komma ut lite, prata med någon, göra nåt åt sin självkänsla, vidga sina vyer och acceptera att vi är olika? Både i utseende och personlighet.

Ja såklart, fokus är kroppen från hakan och ner. Inte personlighet, humor eller intelligens.

Tack för hobbyanalysen, men varför jobba på självkänslan när man kan hänga här?
  • Fröken reserverad

Delar med mig av en bit av mig själv {#emotions_dlg.flower}

Reserverad står för upptagen.
  • lilletrille
    Anonym skrev 2013-04-17 12:22:54 följande:
    Ja såklart, fokus är kroppen från hakan och ner. Inte personlighet, humor eller intelligens. Tack för hobbyanalysen, men varför jobba på självkänslan när man kan hänga här?

Varför? Därför att en människa med bra självkänsla har inga behov av att döma och klanka ner på andra. Du skulle förmodligen må bra av det, att sitta och spara ner andras bilder är inte ett friskt beteende. Just saying.