• Anonym

Helkroppstråden

lilletrille skrev 2013-04-17 12:37:20 följande:
    Varför? Därför att en människa med bra självkänsla har inga behov av att döma och klanka ner på andra. Du skulle förmodligen må bra av det, att sitta och spara ner andras bilder är inte ett friskt beteende. Just saying.

Vem dömer och klankar ner? Lika väl som du argumenterar för att det är ett ofriskt beteende att spara ner andras bilder skulle man kunna argumentera för att det är ett ofriskt beteende att lägga upp den typen av bilder, och att man borde komma ut lite, prata med någon, göra något åt sin självkänsla. Men det gör jag inte, för jag dömer ingen
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-17 12:04:42 följande:
    Sparad! Tack
    Får jag fråga av vilken anledning du sparar ?
    Är det just lotus du sparar ner allt du hittar på?
    Eller sparar du ner bilder på lättklädda kvinnor överhuvudtaget?
    Finns ju en hel del sidor att hämta bilder på då..

Eller är det FLkvinnor bara?

Och till vilket syfte? 
    Reserverad står för upptagen.
  • Anonym
    Fröken reserverad skrev 2013-04-17 12:48:13 följande:

Och till vilket syfte? 
    Ja
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-17 12:51:45 följande:
    Ja

Nähä, inget svar alls.
  • Anonym
    Fröken reserverad skrev 2013-04-17 12:48:13 följande:

Och till vilket syfte? 

Hen är förmodligen den som sparar ner alla bilder från grupperna och lägger upp på ett annat forum. Äkta amatörbilder med info om personerna på bilderna är jättepoppis på olika sajter.
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-17 12:52:45 följande:

Hen är förmodligen den som sparar ner alla bilder från grupperna och lägger upp på ett annat forum. Äkta amatörbilder med info om personerna på bilderna är jättepoppis på olika sajter.
    Du vet att det är ett lagbrott? OM någon anmäler det kan denne person få böter och i värsta fall fängelse.
  • Razz
    lilletrille skrev 2013-04-17 12:37:20 följande:

Varför? Därför att en människa med bra självkänsla har inga behov av att döma och klanka ner på andra. Du skulle förmodligen må bra av det, att sitta och spara ner andras bilder är inte ett friskt beteende. Just saying.

Om folk vill sukta efter uppmärksamhet så får man räkna med att det finns dom som kan ladda ner bilderna därefter. Det är ett aktivt val man väljer när man lägger upp en bild. Vill man inte att någon ska kunna spara den, så lägg inte upp den.

Vem är det egentligen som behöver komma ut och träffa andra människor, den som lägger ut bilder på sig själv för att få uppskattning och uppmärksamhet eller den som tittar på bilderna och kanske gillar dom och sparar ner dom? Tänk på det.

(nej jag sprarar inga bilder)
    Det är jag som är Anonym.
  • Razz
    Fröken reserverad skrev 2013-04-17 12:54:19 följande:
    Du vet att det är ett lagbrott? OM någon anmäler det kan denne person få böter och i värsta fall fängelse.

Om bilderna läggs på ett forum i tex asien, sydamerika, indien eller nåt annat land eller kontintent där svenska polisen inte har så mkt att säga till om så kommer en polisanmälan ganska snabbt att läggas ner i brist på bevis.
    Det är jag som är Anonym.
  • Fröken reserverad
    Razz skrev 2013-04-17 12:57:01 följande:

Om folk vill sukta efter uppmärksamhet så får man räkna med att det finns dom som kan ladda ner bilderna därefter. Det är ett aktivt val man väljer när man lägger upp en bild. Vill man inte att någon ska kunna spara den, så lägg inte upp den.

Vem är det egentligen som behöver komma ut och träffa andra människor, den som lägger ut bilder på sig själv för att få uppskattning och uppmärksamhet eller den som tittar på bilderna och kanske gillar dom och sparar ner dom? Tänk på det.

(nej jag sprarar inga bilder)
    Det är ju därför de flesta väljer att INTE lägga upp ansiktsbild tillsammans med lättklädd bild. Om den skulle komma på avvägar.

• Fröken reserverad
    Razz skrev 2013-04-17 12:59:38 följande:

Om bilderna läggs på ett forum i tex asien, sydamerika, indien eller nåt annat land eller kontintent där svenska polisen inte har så mkt att säga till om så kommer en polisanmälan ganska snabbt att läggas ner i brist på bevis.
    Tänkte inte på det. 
    Får man betalt för att lägga ut snodda bilder? Eftersom det är det man gör..