• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-24 12:39:19 följande:

Jamen sedär. Vackert öga du... Ser du lika bra ut som jag tror? Ja hököga? Iaf i ögonfallande verkar du vara, ja som jag ser det och du jag har blick för det här ska du veta... Tack för titten hursomhelst.
    Man tackar för de fina orden

Hur bra tror du att jag ser ut?  

Nä, men..Jag är lite sån som person, att om någon karl tittar på mig är min första tanke att det är för att jag har fått något i ansiktet, eller att håret lagt sig konstigt
    Men om jag lägger ödmjukheten åt sidan, så ser jag nog rätt bra ut ändå. 
    Jag drog inte den största nitlotten i det genetiska lotteriet.
  • Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-02-24 12:47:32 följande:

Ni är ju så himla fina allihop! Mamita..Riktigt fin bild...Quexet och Rumpa blir på gott humör när man ser så pliriga ögon !!!

Ja, och av dig kunde man ju inte räknat med annat än att du skulle ha snygga ögon som matchar resten av dig
    Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 13:26:44 följande:
    Näää...men nu vet jag DrömmerTungan ute
    sorry för andnöden, inte meningen
    Tror tyvärr du haft koll på det hela tiden, men min överlevnadsinstinkt är stark så det är lugnt...
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-24 13:44:18 följande:
    Ja, och av dig kunde man ju inte räknat med annat än att du skulle ha snygga ögon som matchar resten av dig Kyss
    Haha tack för den, men där har vi helt klart något gemensamt i så fall.. Kyss
  • Anonym (Rumpa ;))
    SegaMorsan skrev 2015-02-24 09:27:20 följande:
    Absolut smile5.gif

Och fina har du!Solig
    Tack ;)
  • Anonym (Rumpa ;))
    Underhill skrev 2015-02-24 09:57:41 följande:
    åhh...browned eyed girl :) Vilken blick! :)
    E vi överens så kör vi
    Problemet med så mörka är ju att folk tror att jag tagit nått olagligt :/ vilket jag aldrig gjort
  • Pillare
    Charlotte73 skrev 2015-02-24 13:09:58 följande:

Var bara uttråkat av att ligga på soffan:/

Stackars. Men du har ju din lille vän som håller dig sällskap!
  • Pillare
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-24 12:25:10 följande:

En själv är alltid ens största kritiker.

Och jag tvivlar på att du kan ha något att vara så besviken över pillare! 

Det låter klyschigt, men skönheten sitter i betraktarens öga.

Ja, det är ju delvis sant!
  • Pillare
    Anonym (Rumpa ;)) skrev 2015-02-24 14:05:57 följande:

Problemet med så mörka är ju att folk tror att jag tagit nått olagligt :/ vilket jag aldrig gjort

Varför? Jag tycker dom är fina.
  • Anonym (Rumpa ;))
    Pillare skrev 2015-02-24 14:17:29 följande:
    Varför? Jag tycker dom är fina. smile1.gif
    Tack ;) när de är mörkt ute ser mina ögon helsvarta ut :p
  • Pillare
    Anonym (Rumpa ;)) skrev 2015-02-24 14:19:33 följande:

Tack ;) när de är mörkt ute ser mina ögon helsvarta ut :p

Ärligt talat är jag mer van vid mörka ögon än ljusa. De flesta i min familj har min färg eller mörkare, som dina.