• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-24 20:49:19 följande:

Stabilt som fan Dr Alban eller var det Pippirull skulle ha sagt... smile2.gif Men vad sägs som att du lägger upp en bild vetja och tänker på lite annat kanske? smile2.gif Ja bild givetvis dedikerad till allas lilla älskling Kaponjär smile2.gif
    Allas fina hjärta...ja det är precis va du är Solig  tack smurfen för kommentaren förut
  • Pillare

Har du lagt upp en bild, pillllan? Märkte inte.. o_O

• Quexet
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-24 11:18:38 följande:
    Wow, du får det minsann att hända grejer Quexet Skrattande
    Vilken bild så fin...
    Haha, tack så mycket vackra Mamita! Solig
  • Quexet
    LostInTranslation skrev 2015-02-24 12:47:32 följande:

Ni är ju så himla fina allihop! Mamita..Riktigt fin bild...Quexet och Rumpa blir på gott humör när man ser så pliriga ögon !!!

Tack Losten, tråkigt dock att dina försvann så fort?! Obestämd
  • Charlotte73
    Borkason skrev 2015-02-24 20:06:20 följande:
    Du verkar lite spänd raring, en stunds fotmassage kanske?? Flört
    Gör ju så satans ont ju:D
  • Quexet
    Anonym (Rumpa ;)) skrev 2015-02-24 15:43:35 följande:

Hur har folk det med piercingar här då? Är det nått ni gillar ;)?

Beror på vem o var! Drömmer
    Borkason skrev 2015-02-24 16:23:32 följande:
    Snygging :) Men synd att inte hela foten syntes ;)
    Tack vackra du! Dock så tror jag för allas skull att det var lika bra att inte fötterna syntes! Flört
    Borkason skrev 2015-02-24 16:25:52 följande:
    Längtar så till torsdag Skrattande
    Haha, det tror jag nog! Men tyvärr får jag sälla mig till Charlottes klubb, med fula sneda fötter efter massor av sportande förr i tiden Tungan ute
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-24 17:38:59 följande:
    Jo då, tids nog kommer det förmodligen lite tydligare bilder, med ansikte

Jag är i en tråkig sits privat, och har 80 kg dövikt att göra mig av med. Och dövikten sitter inte direkt på min egen kropp, om du förstår vad jag menar...

Denna tråden är guld iaf, där man får känna sig uppskattad av fina människor som du.
    Inte precis som om att du skulle behöva söka dig långt efter en uppvägning av dövikten skulle jag tro XD (Ja förutom självvalt lättnadstillstånd då såklart) Men jättefin färg verkligen :) 
    SegaMorsan skrev 2015-02-24 18:54:09 följande:

Osminkad och trött morsa! Snart läggdags tack och lov!

Det är ju när man är osminkad man är som finast. Badass smink och sånt framhäver och gör en "snygg" bara :)

Haha ville hoppa detta idag med mina 3 timmars sömn inatt och en sjuk lillan. Men ärsh :D Man kan ju inte vara hur piffig som helst så en blodsprängd samt en svartvit version får det bli :)

• Quexet
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-24 17:38:59 följande:
    Jo då, tids nog kommer det förmodligen lite tydligare bilder, med ansikte

Jag är i en tråkig sits privat, och har 80 kg dövikt att göra mig av med. Och dövikten sitter inte direkt på min egen kropp, om du förstår vad jag menar...

Denna tråden är guld iaf, där man får känna sig uppskattad av fina människor som du.
    Tråkigt att höra att allt inte är så bra privat som jag hade hoppats för din skull. Obestämd

Om det hjälper dig lite grann så kan jag berätta att jag blev lite kär i dig efter din ögonbild! Du är en helt otroligt vacker kvinna, med en utstrålning to die for! Hjärta
  • Quexet
    Jon the papa skrev 2015-02-24 21:19:21 följande:
    Inte precis som om att du skulle behöva söka dig långt efter en uppvägning av dövikten skulle jag tro XD (Ja förutom självvalt lättnadstillstånd då såklart) Men jättefin färg verkligen :) 
    SegaMorsan skrev 2015-02-24 18:54:09 följande:

Osminkad och trött morsa! Snart läggdags tack och lov!

Det är ju när man är osminkad man är som finast. Badass smink och sånt framhäver och gör en "snygg" bara :)

Haha ville hoppa detta idag med mina 3 timmars sömn inatt och en sjuk lillan. Men ärsh :D Man kan ju inte vara hur piffig som helst så en blodsprängd samt en svartvit version får det bli :)

Ja jag tycker nog att du passar bäst utan en massa smink! Tungan ute

Skulle jag se så pigg ut efter endast tre timmars sömn o ett sjukt barn, skulle jag nog bli troende! Skrattande
    LostInTranslation skrev 2015-02-24 21:25:06 följande:

Tisdagkväll mmm...Soft!

"Lillfredagar" är dom bästa! Vacker som vanligt! Kyss