• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2015-02-24 21:01:20 följande:
    Har du lagt upp en bild, pillllan? Märkte inte.. o_O
    Japp! Det gjorde jag förut men tydligen så missade du den
  • Pillare
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 21:41:38 följande:

Japp! Det gjorde jag förut men tydligen så missade du den

Tyvärr. Men jag har ju sett dina ögon förut, eller? Jag tror jag har och även sagt de var fina... hmmmm...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 20:58:23 följande:
    Allas fina hjärta...ja det är precis va du är   tack smurfen för kommentaren förut

Haha vilket smicker! Jag blev som smör, tydligen går det att charma mig med. Tack, nu är jag alldeles varm i hjärtat.
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-24 21:25:06 följande:
    Tisdagkväll mmm...Soft!
    Där ligger du och njuter! Ser väldigt varmt och skönt ut...
    man kan tro att du laddar för att lyfta på fuck you fingret losten?! Hahaha
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 21:46:43 följande:
    Där ligger du och njuter! Ser väldigt varmt och skönt ut...
    man kan tro att du laddar för att lyfta på fuck you fingret losten?! Hahaha
    Haha....jaså, det tror det. Finns ingen i just den här tråden jag vill visa fingret åt för tillfället, men fingret är redo så det är bäst att alla är snälla och på sin vakt ...Ja tisdag kväll nyduschad efter träningen... Det känns väldigt bra just nu...
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-24 21:45:40 följande:

Haha vilket smicker! smile2.gif Jag blev som smör, tydligen går det att charma mig med. smile2.gif Tack, nu är jag alldeles varm i hjärtat. smile5.gif
    Va bra bubben att du blev varm i hjärtat, för då blir liksom jag osså lite varm i hjärtat  
  • Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2015-02-24 21:42:59 följande:
    Tyvärr. Men jag har ju sett dina ögon förut, eller? Jag tror jag har och även sagt de var fina... hmmmm...
    Det tror jag med du har
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-24 21:49:25 följande:
    Haha....jaså, det tror det. Finns ingen i just den här tråden jag vill visa fingret åt för tillfället, men fingret är redo så det är bäst att alla är snälla och på sin vakt smile5.gif ...Ja tisdag kväll nyduschad efter träningen... Det känns väldigt bra just nu...
    Phu...vilken tur att jag alltid är så jädrans snäll  
    Skönt det lät, duktig du är som duschar efter träningen hahaha....snart får väl jag det där fuck you fingret av dig Drömmer
  • Borkason
    Charlotte73 skrev 2015-02-24 21:11:31 följande:
    Gör ju så satans ont ju:D
    Jag ska vara sååå försiktig ;)
    Quexet skrev 2015-02-24 21:12:55 följande:
    Beror på vem o var! Drömmer
    Borkason skrev 2015-02-24 16:23:32 följande:
    Snygging :) Men synd att inte hela foten syntes ;)
    Tack vackra du! Dock så tror jag för allas skull att det var lika bra att inte fötterna syntes! FlörtHaha, det tror jag nog! Men tyvärr får jag sälla mig till Charlottes klubb, med fula sneda fötter efter massor av sportande förr i tiden Tungan ute

Alltid värt att se ett par nakna kvinnofötter i all sin härlighet :D
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 21:57:47 följande:
    Phu...vilken tur att jag alltid är så jädrans snäll  
    Skönt det lät, duktig du är som duschar efter träningen hahaha....snart får väl jag det där fuck you fingret av dig Drömmer
    Absolut!! Du vet ju exakt vad du skall säga för att få en väl avvägd bestraffning. Böj dig fram lite bara så skall du få känna på mitt fuck you finger.... Tungan ute