• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • LostInTranslation
    Pillare skrev 2015-03-04 17:08:50 följande:
    Jag är tyvärr inte lika bra som du på att skriva trevliga och fina saker, men jag håller med.
    Tycker nog du lyckas hålla en perfekt balans mellan sött och surt i dina inlägg ...Det alltför sötsliskiga tröttnar man ju på om man får det i för stora doser.
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-04 17:11:44 följande:

Nej hon är flickan som drog sin kos! Vet inte om din tidigare kommentar var meningen men den blev förbannat fel...
    Händer mig jämt när jag knåpat ihop en lovsång. Hade en till på lager om Pillllan som jag tänkte skulle heta, "Då står pojkarna på rad"... Tror jag släpper båda på svensktoppen istället.
  • Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-03-04 22:38:42 följande:

Oj, nu vet jag ju knappt vad jag skall skriva Mamita.... Tror jag blivit lite blödig på äldre dar.  Bugar och bockar snygging...säg till om du känner dig lite låg och hängig någon dag så skall jag smörja dig med så mycket komplimanger så du stiger som en raket mot skyn igen. Om du är i behov av andra tjänster som kan få dig att sväva på små himmelska moln så lärde jag mig allt man behövde veta om det också under konfirmationstiden....

Äldre dar? Den där kroppen ser inte ut att vara en dag över 25

Jag konfirmerades aldrig, så man är ju villig att lära så att säga.. involverar det slips och skärp?

Molnen svävar jag på varje gång du lägger upp en bild
  • Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-03-04 22:57:54 följande:

Men Mamita!! Du skämmer bort oss juh

Det ser väldigt ensamt ut i sängen där du... Utrymmet ser perfekt ut för 50kilo blondin på 170 cm, visst gör det?
  • Anonym (Mamita)
    llawgaddar skrev 2015-03-04 23:02:55 följande:

Mamita du är så kvinnlig att det gör ont! Det var en komplimang :p

Åh, tack, vad glad jag blir av dina fina ord! Det värmer upp inombords!
  • killen
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-04 22:43:50 följande:

Det är ju sååå kul att plåga dig lite Kaponjär..

Detta är ingen kvinna av kvinna skapt.

Gudinna :) allt väl ikväll?
  • Anonym (Mamita)
    killen skrev 2015-03-04 23:20:49 följande:

Detta är ingen kvinna av kvinna skapt.

Gudinna :) allt väl ikväll?

Efter dom underbara orden är det alldeles strålande kan jag meddela!

Och hur mår killen själv?
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-04 23:07:30 följande:
    Äldre dar? Den där kroppen ser inte ut att vara en dag över 25

Jag konfirmerades aldrig, så man är ju villig att lära så att säga.. involverar det slips och skärp?

Molnen svävar jag på varje gång du lägger upp en bild
    Din åldersbedömning är några decennier fel eller inte riktigt kanske, men alla kan ju inte vara bra på åldrar ...

Det involverar, både skärp, slips, trosbekännelser, hårda studier, vin, knäböjande och i värsta (bästa) fall korsfästelse....Oskyldig och några turer till himmelen (eller helvetet) och tillbaks. Du kommer hamna öga mot öga med lilla döden...

Lustigt, jag kände också att jag svävade upp på något molnliknande för att sedan dimpa ner i ett badrum på okänd plats. Men det var en väldigt skön krashlandning
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-04 23:11:04 följande:
    Det ser väldigt ensamt ut i sängen där du... Utrymmet ser perfekt ut för 50kilo blondin på 170 cm, visst gör det?
    Din utrymmesbedömning var avsevärt mycket bättre än åldersbedömningen. Det är exakt så mycket plats som krävs för att dess dimensioner skall ligga riktigt skönt!! Kyss
  • ÄngDal
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-04 22:51:15 följande:

åh vilken fin komplimang!

Tack underbara du!!

(Men jag är snarare en tiger, grrrr )

Jag kan verkligen tänka mig att du är en eldig tigrinna i sängen.

Din kropp är som gjord för djungelheta upptäcktsfärder bland bulliga kullar, platta stäpplandskap och in i den fuktiga, avskogade ravinen...
  • llawgaddar
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-04 23:13:14 följande:

Åh, tack, vad glad jag blir av dina fina ord! Det värmer upp inombords!

Vilken tur att det inte värmde utombords...

då hade det nog varit dags att ringa brandkåren :p