• Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Anonym (Mamita) skrev 2015-03-05 11:27:23 följande:
    Här ska vi inte tjaffsa hörni? Vi ska lägga upp snygga bilder ju... Peace & Love, Paz y Amor!

Haha fredsmäklarn... Hoppas dom tappade andan lite iaf För det gjorde ja... Kan du hjärt och lungräddning så behöver nog jag lite hjälp här... Du är då galet snygg du.
  • Anonym (Mamita)
    Pentra skrev 2015-03-05 11:49:39 följande:

Men, nja, jag har mina ärr efter tidens tand... ... Beroende på distans och evenemang så kör jag antingen VFR 750 eller Honda Deauville. Inga direkt nya hojar men jag trivs med dem. ... /Pentra

Penta, kvinnor är som fina viner, de blir bara bättre med åren!

Tittar du i hörnan på min senaste bild kan du nog tänka ut vad jag föredrar
  • Anonym (Kaponjär)
    LostInTranslation skrev 2015-03-05 12:04:51 följande:
    Det var tyvärr ett väldigt klantigt och omständigt sätt att föra fram ett budskap på, men nu vet även jag vad det här handlade om efter en jäkla massa jidder. Ta kontakt direkt med personen nästa gång något sånt här händer och tala klarspråk så man slipper sitt och gissa vad någon  kan ha tagit illa vid sig av!!!

Klantig är den som gör bort sig omedvetet, vill nog inte påstå att jag klantade mig det minsta då jag gjorde ett val och mycket väl var införstådd i vad detta skulle leda.
  • LostInTranslation
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-05 12:08:55 följande:

Klantig är den som gör bort sig omedvetet, vill nog inte påstå att jag klantade mig det minsta då jag gjorde ett val och mycket väl var införstådd i vad detta skulle leda.
    Okej! Du gjorde en strålande insats Kaponjär. Men jag uppskattade den inte för fem öre kan jag säga!
  • Påven Johanna
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-05 11:57:51 följande:

Tanken kanske aldrig slog dig att jag blev ombedd att framföra det jag skrivit. Sen vet jag inte riktigt vad diskussionen kommer till dig på för vis, men grattis nu har ni någon att vara sur på. Ja tills jag charmar er lite då smälter ni väl...
    Nej, den tanken slog mig verkligen inte eftersom det är obegripligt. Om man upplever sig ha blivit outad så verkar det ju jättekonstigt att be någon fortsätta på den vägen och hamra in budskapet. 
  • thofa1
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-05 11:27:23 följande:

Här ska vi inte tjaffsa hörni?

Vi ska lägga upp snygga bilder ju...

Peace & Love, Paz y Amor!

Snygg du är
  • Pentra

Ben-dag idag? Gömde handen så att den inte skulle komma med på fel dag…

Önskar er en skön torsdag.

Hälsningar,
    Pentra

• Pillare
    Pentra skrev 2015-03-05 12:33:16 följande:

Ben-dag idag? Gömde handen så att den inte skulle komma med på fel dag?

Önskar er en skön torsdag.

Hälsningar,

Pentra

Oooo, snuskigt!

Ha en utmärkt dag, kära Pentra! :-*