• Anonym (Gillar)

Helkroppstråden

Hoho, det är fredag! Inte ska det vara så här lugnt i tråden då heller? Oskyldig

• Pentra
    straight arrow skrev 2015-03-06 08:13:07 följande:
    God morgon!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Wow! :-P Ja-du, tydligen så kan en morgon bli precis hur god som helst! :-P *dregglar* ... Konstnärligt snyggt är det också. ... /Pentra
  • Anonym (Gillar)

Repris för vissa som hänger i fler trådar. Men något måste ju hända idag tycker jag! Flört

Trevlig helg på er! Kyss

• straight arrow
    Pentra skrev 2015-03-06 11:10:43 följande:

Wow! :-P Ja-du, tydligen så kan en morgon bli precis hur god som helst! :-P *dregglar* ... Konstnärligt snyggt är det också. ... /Pentra

Tack så mycket fina Pentra
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Västman
    Anonym (Gillar) skrev 2015-03-06 11:57:33 följande:

Repris för vissa som hänger i fler trådar. Men något måste ju hända idag tycker jag! Flört

Trevlig helg på er! Kyss

Tjusigt...... Puss
  • ÄngDal
    Pentra skrev 2015-03-06 11:10:43 följande:

Du har en väldigt fin rumpa - och din svank är oemotståndlig. Kram.
  • Borkason
    Pentra skrev 2015-03-05 23:34:50 följande:

Jag har inte fått någon diagnos fastställd än, men när jag ser en så härligt bar rygg så börjar fantasin skena och jag får ett maniskt sug efter att smeka mina bara bröst emot den... ;-P Men än kan jag föra mig i möblerade rum om jag måste, så jag biter mig i läppen... ... /Pentra
    Borkasjuka?? ;)
    Chrilito skrev 2015-03-06 01:07:05 följande:
    Tror det framgår att jag gillar både träning och öl haha.
    Amen för det! :)
  • Anonym (Upsidedown)

Känns som HKT är en patient på hospice nu. Inte lång tid till graven. Skulle behövas en rejäl insprutning med nytt friskt blod (och kött) för att tråden återigen skulle bli intressant och spännande. Just nu är det mer repriser än nya friska bilder.....eller åtminstone känns det som så, då en del kroppar har visats fram så många gånger nu att de har blivit blasé. No offence, men tråden känns just nu mest som en tråd för inbördes beundran.

• Pillare
    Anonym (Upsidedown) skrev 2015-03-06 19:06:28 följande:

Känns som HKT är en patient på hospice nu. Inte lång tid till graven. Skulle behövas en rejäl insprutning med nytt friskt blod (och kött) för att tråden återigen skulle bli intressant och spännande. Just nu är det mer repriser än nya friska bilder.....eller åtminstone känns det som så, då en del kroppar har visats fram så många gånger nu att de har blivit blasé. No offence, men tråden känns just nu mest som en tråd för inbördes beundran.

Ska DU inte bidra i så fall, kanske?
  • Anonym (Upsidedown)
    Pillare skrev 2015-03-06 19:08:30 följande:
    Ska DU inte bidra i så fall, kanske?
    Det blir det inte bättre av. Jag är lika blasé som alla de andra här ;)