• Anonym (Upsidedown)

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2015-03-05 12:10:20 följande:
    Okej! Du gjorde en strålande insats Kaponjär. Men jag uppskattade den inte för fem öre kan jag säga!
    Har följt med i denna något komiska diskussion, och jag förstår att LiT är/var förbryllad. Han citerade en sångtext av Thomas Ledin och blir anklagad för att ha outat Pillan. Jag fattade inte heller ett jota av Kaponjärs första kommentar. Alla som varit en del av tråden ett styck tid vet att Pillan månar om sin anonymitet, samtidigt som hon då och då kommer med små ledtrådar om vart cirka i landet hon troligtvis går att finna. En lite underhållande "katt och råtta lek" för män i tråden eftersom hon verkar vara en riktigt trevlig person. Samtidigt har pillan och LiT alltid kommenterat varandra på ett flirtigt och skojfriskt sätt, så att den här sångtexten på något sätt skulle ha bidragit till att Pillan lämnat tråden (gud förbjude) verkar inte bara konstigt, men helt oförståeligt.

Att sen be Kaponjär om att framföra detta på ett mycket kryptiskt vis, gör ju historien ännu mer besynnerlig men samtidigt komisk.

Hoppas att Pillan förstår att hon kommer bli saknad om hon lämnar tråden.
  • ÄngDal
    Pentra skrev 2015-03-05 12:33:16 följande:

Ben-dag idag? Gömde handen så att den inte skulle komma med på fel dag?

Önskar er en skön torsdag.

Hälsningar,

Pentra

Syndigt värre - och mycket läckert och sexigt...!
  • Pillare
    lilltrollet90 skrev 2015-03-05 00:15:50 följande:

Jag för helt enkelt skicka ett pm eller öppna upp den åt dig kära Borka

Hmmmm... får jag också? :-P
  • Beverly Marsh

Jag tycker det är jättetråkigt om Pillllan lämnar tråden, men jag förstår varför hon reagerade som hon gjorde på Lostens inlägg. Som jag gissar bara var en ren slump? Men ja jag förstod direkt vilket inlägg Kaponjär syftade på, men ville inte lägga mig i diskussionen då jag precis som Påven tänkte att det skulle dra mer uppmärksamhet åt den oturliga outningen. Men gjort är gjort och jag hoppas vi inte förlorar vår fina Pilllla!

• killen
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-05 11:27:23 följande:

Här ska vi inte tjaffsa hörni?

Vi ska lägga upp snygga bilder ju...

Peace & Love, Paz y Amor!

Fredsgudinnan har talat! :)
  • Coku
    Pentra skrev 2015-03-05 12:33:16 följande:

Ben-dag idag? Gömde handen så att den inte skulle komma med på fel dag?

Önskar er en skön torsdag.

Hälsningar,

Pentra

Sexigt värre
  • Borkason
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-05 11:27:23 följande:

Här ska vi inte tjaffsa hörni?

Vi ska lägga upp snygga bilder ju...

Peace & Love, Paz y Amor!

Det var en väldigt fin mage tjejen!
  • Jonte71
    Quexet skrev 2015-03-04 22:39:12 följande:
    Jonte71 skrev 2015-03-04 20:31:18 följande:
    Den bilden är aldrig fel bild! Solig
    Med den bilden tänker skönheten på mjukglass! Skål
    Nu tycker jag lite sämre om dig, shit vad gott med mjukglass! Det vart ju ingen glass på min tjejkväll?! Vi hade för mycket att dricka tror jag! Kyss

Synd du tycker lite sämre om mig, hade varit trevligare med tvärt om.
  • Anonym (Upsidedown)
    villveta skrev 2015-03-05 14:35:58 följande:

upsidedown vem är du? JND?

Nyfiken i en strut va. Mystiken tätnar. Man kan väl säga att jag är en gammal känning här i tråden som har ifört mig en anonym kostym. Känner du Dörren känner du säkert också mig :)