• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • kanalltidblibättre
    Aikido skrev 2015-03-06 19:16:20 följande:
    Åh nej. Det finns en del som tål att tittas på hur många gånger som helst.
    Du menar Borka lagar/äter mat? :D
  • kanalltidblibättre
    Aikido skrev 2015-03-06 19:16:20 följande:
    Åh nej. Det finns en del som tål att tittas på hur många gånger som helst.
  • Aikido
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-06 19:32:00 följande:
    Nja brukar inte titta så mycket på snubbarna så jag blev tvungen att leta lite.

Vem fan står och steker naken???

Jag slutade i alla fall efter att ha lagt i lite för blöt lax i het stekpanna.

(har en del små ärr på pikanta ställen...)
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Upsidedown) skrev 2015-03-06 19:06:28 följande:

Känns som HKT är en patient på hospice nu. Inte lång tid till graven. Skulle behövas en rejäl insprutning med nytt friskt blod (och kött) för att tråden återigen skulle bli intressant och spännande. Just nu är det mer repriser än nya friska bilder.....eller åtminstone känns det som så, då en del kroppar har visats fram så många gånger nu att de har blivit blasé. No offence, men tråden känns just nu mest som en tråd för inbördes beundran.

Gör något åt saken själv då?

Stämningen blir ju inte bättre av inlägg som ditt...

Näe, jag tar semester från denna sandlådan nu...
  • llawgaddar
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-06 19:39:16 följande:

Ja och där förlorade vi en vacker vårblomma :(
  • Pillare
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-06 19:39:16 följande:

Ska du också ta semester från mig, Josefin??? :-O
  • Borkason
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-06 19:32:00 följande:

Haha börjar den bli uttjatad, min stekning? :)
  • Borkason
    Aikido skrev 2015-03-06 19:37:02 följande:

Nja brukar inte titta så mycket på snubbarna så jag blev tvungen att leta lite.

Vem fan står och steker naken???

Jag slutade i alla fall efter att ha lagt i lite för blöt lax i het stekpanna.

(har en del små ärr på pikanta ställen...)

Jag är så het vettu, sparar elförbrukning :)
  • Pillare
    Borkason skrev 2015-03-06 21:46:23 följande:

lol Borka... :-P
  • Aikido
    Borkason skrev 2015-03-06 21:46:23 följande:
    Fast jag skymtade en stekpanna och en spis. Hade blivit lite imponerad om du brynt en stek på bringan.