• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • straight arrow

God morgon!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Quexet
    LostInTranslation skrev 2015-03-05 00:28:46 följande:
    Wow jäklar vilken het bild Kexet!! Din kropp är fantastiskt sexig....Kyss
    Tack, snälla du! Solig
  • Quexet
    killen skrev 2015-03-05 00:29:57 följande:
    Många bra viljor kom med oxå :)

Lyfter på hatten o tackar :)
    Tack! Solig
    Pentra skrev 2015-03-05 00:52:57 följande:

Wow! Vilken sexig och härlig bild på dig! :-P Du är en verklig skönhet tjejen! En fröjd för ögat. Såå vackert! ... /Pentra
    Oj, tack för dom fina orden! Solig Komplimanger från en vacker kvinna slår alltid lite högre än från män! Flört
    killen skrev 2015-03-05 01:35:18 följande:
    God daam :) sett många bilder på dig men denna håller jag som nummer 1 :)

Perfektion! :)
    Hehe, ajajaj! Dom bilderna var menade för en annan tråd. Tur att klockan var halv två en onsdagsnatt o att jag lyckades upptäcka det ganska fort! Tungan ute
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-05 02:20:26 följande:

När man borde sova så är inte sådana här bilder bra för en, nej inte bra! Men sägs att det som inte är bra för en är det som är godast, så ja visst smakar detta gott.
    Haha, hoppas att du kunde sova gott i alla fall! Det gjorde i alla fall jag efter alldeles för mycket av det goda!

• Quexet
    Underhill skrev 2015-03-05 07:08:57 följande:
    Utan viljan blir det inte någon fart :) het bild! Döläckert :)...mm...
    Tack snälla du! Som sagt fick gnugga geniknölarna o låna lite kläder av sambon för att få ihop det! Solig
    ÄngDal skrev 2015-03-05 08:38:13 följande:
    Så sanslöst sexigt kex!
    Tack så mycket snälla du! Glad
    Coku skrev 2015-03-05 08:53:58 följande:
    Haha, tack snälla du! Solig

• Quexet
    Pentra skrev 2015-03-05 12:33:16 följande:

Ben-dag idag? Gömde handen så att den inte skulle komma med på fel dag?

Önskar er en skön torsdag.

Hälsningar,
    Pentra

Wow, härlig bild, så hett o så rätt! Kyss
  • killen
    Quexet skrev 2015-03-06 08:35:05 följande:

Tack! Oj, tack för dom fina orden!  Komplimanger från en vacker kvinna slår alltid lite högre än från män! Hehe, ajajaj! Dom bilderna var menade för en annan tråd. Tur att klockan var halv två en onsdagsnatt o att jag lyckades upptäcka det ganska fort! Haha, hoppas att du kunde sova gott i alla fall! Det gjorde i alla fall jag efter alldeles för mycket av det goda!

Kanske hjälpte snabba kommentaren :p fint så länge de vara iaf :)
  • Quexet
    killen skrev 2015-03-06 08:48:55 följande:
    Kanske hjälpte snabba kommentaren :p fint så länge de vara iaf :)
    Haha, ja det var då jag upptäckte det o kände att det kanske var dags o gå o lägga sig istället! Skrattande
  • killen
    Quexet skrev 2015-03-06 09:02:31 följande:

Haha, ja det var då jag upptäckte det o kände att det kanske var dags o gå o lägga sig istället! 

Nästa gång får man bita sig på fingrarna o ge fan i kommentera :p så finaste bilderna får va kvar :p
  • Quexet
    killen skrev 2015-03-06 09:32:52 följande:
    Nästa gång får man bita sig på fingrarna o ge fan i kommentera :p så finaste bilderna får va kvar :p
    Eller så ser jag till o lägga rätt bilder i rätt trådar framöver! Flört
  • Anonym (Gillar)

Hoho, det är fredag! Inte ska det vara så här lugnt i tråden då heller? Oskyldig