• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Pentra
    Anton Chigurh skrev 2015-03-04 12:18:17 följande:
    ...och du, Pentra.....FUCK alltså, den där röven....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

Pillare skrev 2015-03-04 12:21:26 följande:

Oh, tack så mycket för komplimangerna snyggingar! Är dessa en vink om jag alltså borde skaffa mig en kortare jacka så att min bakdel syns mer...eller...? ... Så, nu går jag och funderar på om jag skall ha dessa jeans på den snart annalkande företagsfesten eller om jag skall ha söt oskyldig klänning eller, tvärt om, en knappt knälång svart spetskjol. Allt med tillbehör... Har så svårt att bestämma mig... ... Kram på er, Pentra
  • Anonym (Mamita)

Här ska vi inte tjaffsa hörni?

Vi ska lägga upp snygga bilder ju...

Peace & Love, Paz y Amor!

• Pillare
    Pentra skrev 2015-03-05 11:27:18 följande:

Oh, tack så mycket för komplimangerna snyggingar! Är dessa en vink om jag alltså borde skaffa mig en kortare jacka så att min bakdel syns mer...eller...? ... Så, nu går jag och funderar på om jag skall ha dessa jeans på den snart annalkande företagsfesten eller om jag skall ha söt oskyldig klänning eller, tvärt om, en knappt knälång svart spetskjol. Allt med tillbehör... Har så svårt att bestämma mig... ... Kram på er, Pentra

Hmmmm... får se dig med allt (och inget) för stt kunna bestämma..

Kram på dig, kära Pentra.
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-05 11:27:23 följande:

Mmmm jag är på dåligt humör, men fin bild som alltid Kyss..
  • Pillare

Åh, fin Josefin.

Ja, ni får lägga upp bilder istället för att bråka.
  • straight arrow

...och alltid så snygga bilder från finaste Mamita!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Pentra
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-04 22:17:12 följande:
    Men det får du ju se till att få på bild denna sommaren Pentra! Med din snygga kropp och en motorcykel i samma bild är det som uppgjort för succé! Vad kör damen för hojj om man får fråga?

Men, nja, jag har mina ärr efter tidens tand... ... Beroende på distans och evenemang så kör jag antingen VFR 750 eller Honda Deauville. Inga direkt nya hojar men jag trivs med dem. ... /Pentra
  • Anonym (Kaponjär)
    Påven Johanna skrev 2015-03-05 11:16:37 följande:
    Det är ju du som outar henne genom att berätta allt detta. Ingen hade tänkt vidare på saken utan bara arkiverat det som det skämt det var från LostinTranslations sida, men eftersom du envisas med att hävda att skämtet stämde så är det du som står för outningen. Det här kunde du ju ha tagit med Lost i PM. 

Tanken kanske aldrig slog dig att jag blev ombedd att framföra det jag skrivit. Sen vet jag inte riktigt vad diskussionen kommer till dig på för vis, men grattis nu har ni någon att vara sur på. Ja tills jag charmar er lite då smälter ni väl...
  • LostInTranslation
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-05 11:57:51 följande:

Tanken kanske aldrig slog dig att jag blev ombedd att framföra det jag skrivit. Sen vet jag inte riktigt vad diskussionen kommer till dig på för vis, men grattis nu har ni någon att vara sur på. Ja tills jag charmar er lite då smälter ni väl...
    Det var tyvärr ett väldigt klantigt och omständigt sätt att föra fram ett budskap på, men nu vet även jag vad det här handlade om efter en jäkla massa jidder.

Ta kontakt direkt med personen nästa gång något sånt här händer och tala klarspråk så man slipper sitt och gissa vad någon  kan ha tagit illa vid sig av!!!
  • Anonym (Kaponjär)
    Här ska vi inte tjaffsa hörni? Vi ska lägga upp snygga bilder ju... Peace & Love, Paz y Amor!

Haha fredsmäklarn... Hoppas dom tappade andan lite iaf För det gjorde ja... Kan du hjärt och lungräddning så behöver nog jag lite hjälp här... Du är då galet snygg du.