• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-03-20 11:32:49 följande:

Bara jag som rockar sockor i dag?

Nu ska jag vara helt ärlig o säga att jag är lite bitter.... Det är inte okej att du tar en bild med raggisar som är bättre än dom flesta mina! Förvånad F*n INTE okej!

Men du står med på crush-lista i alla fall! Hjärta Kyss

Hur som, supermysig bild! Solig
  • HäckHäxan
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-20 20:41:48 följande:
    Jag hann faktiskt se bilden på jobbet! Flört Härligt jobbat!!! Solig
    Skickar du över lite självdisiplin till mig när vi ändå håller på? smile2.gif
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 10:42:40 följande:

God morgon, god dag. Trevlig helg alla sköningar och ja ni bittra gnällrumpor får också ha en trevlig helg.

Ha de bäst. Vår påstås det. Jag fryser på min trappa!!!

Go kväll kära gudinna! Glad
    Jag rekommenderar att du går in om du fryser! Tungan ute För nu är det VÅR, vårdagsjämning idag tillochmed! Flört 

Jag gick allt in till slut. Men jag fryser nu med inomhus och fullt påklädd. Det är nästan så jag önskar att jag ägde en varm onepiece fast jag lovat mig själv att ta livet av mig om jag köper en sparkdräkt för vuxna haha.

Ja just. Tur man inte är styrd av de sociala reglerna från förr gällande vårdagjämning och måste hänga in vinterjackan och damma av sommarjackan och gå i den. Amen halleluja!!
  • Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-20 11:57:31 följande:
    Klart det blir en underbar freda när den börjar så vackert. :) blev inte den andra avundsjuk när ena fick komna ut. :)

eftersom de e rockasocka ida kommer jag lägga ut en bild här ikväll. Men så llänge kan ju ju folk lägga ut bilder på fötter till borka :)
    Oroa dig inte, dom fick vara ute lika länge båda två, har lärt mig att inte vara orättvis! Flört

Härligt! Ser fram emot din bild! Solig
  • Anonym (Quexet)
    Aros02 skrev 2015-03-20 13:08:14 följande:
    Tur för dig att det e solförmörkelse idag, annars hade du fått problem!
    Haha, ja ibland gäller det att ha tur också! Flört Får se när jag vågar släppa ut dom dagtid nästa gång? Förvånad
  • Beverly Marsh
    killen skrev 2015-03-19 18:48:44 följande:
    Fin bild. Även om du inte kan visa så mycket hud. :/ fast jag ser inga kläder :p :)
    Har en ful urtvättad t-shirt på mig på den bilden! Haha Tungan ute Tack snälla du Solig
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 18:56:56 följande:
    Åååh, jag älskar den bilden! {#emotions_dlg.flower} Tack fina du! Hjärta

Klart vi vet vem du är, du är ju Beverly Drömmer

Tack snygging Solig Jaa det är jag ju, ingen annan smile2.gif

• Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-20 13:14:27 följande:

Lite olika modeller iaf

Haha, ja det var bättre än mig... Tänkte inte alls på det imorse Obestämd
    killen skrev 2015-03-20 13:15:39 följande:

Alla e vi olika :)

Tur är väl det kanske? Tror inte att du skulle passa i mina bröst? Kyss

• Anonym (Quexet)
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-20 13:26:45 följande:

Uppiggad av alla nymfer Kyssoch till denna underbara vår ute (?)  känner jag att en bild är på sin plats. Jag fortsätter envisas med mitt lamptema från lucia. Glad
    Det tackar vi för! Drömmer 
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-20 13:42:52 följande:

Tack så mycket för kommentarerna! Ha en bra helg alla fina  

Hoppas du får en super helg du också! Solig

• Anonym (Quexet)
    Mattias39 skrev 2015-03-20 14:26:37 följande:

Obestämd Ingen bild jue?!
    Wally skrev 2015-03-20 16:16:21 följande:

Passar på o tackar jobbet för denna v..

Avduschad o klar.

Ifkjohan skrev 2015-03-20 17:28:34 följande:
    Borkason skrev 2015-03-20 18:19:52 följande:
    Gläds åt att HT verkar funka igen! Det skålar jag för.
    Djupsinnig skrev 2015-03-20 18:41:30 följande:

Har mest tittat runt här när tid har funnits. Men tack vare alla vackra och inspirerande bilder så får jag väl bidra med något som tack. Hoppas det blir rätt Skäms

Trevlig fredagskväll!

Tack alla underbara karlar! Solig Vad vackra ni är! Glad Hjärta
  • Ben66
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-20 20:41:48 följande:
    Jag hann faktiskt se bilden på jobbet! Flört Härligt jobbat!!! Solig
    Skickar du över lite självdisiplin till mig när vi ändå håller på?
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 10:42:40 följande:

God morgon, god dag. Trevlig helg alla sköningar och ja ni bittra gnällrumpor får också ha en trevlig helg.

Ha de bäst. Vår påstås det. Jag fryser på min trappa!!!

Go kväll kära gudinna! Glad
    Jag rekommenderar att du går in om du fryser! Tungan ute För nu är det VÅR, vårdagsjämning idag tillochmed! Flört 

Spruuuut.....där fick du en skvätt självdiciplin på valfritt ställe Flört