• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • HäckHäxan
    Beverly Marsh skrev 2015-03-20 23:05:39 följande:

För dig slänger jag alltid upp en bild Solig Även om det bara blir på fejjan smile2.gif

Inte så nytt dock, detta är nog ett halvår sen ungefär. Hade en bra hårdag så då var man ju tvungen att knäppa några bilder smile2.gif

Riktigt jefla vacker good eller bad hairday spelar nog inte in där alls!
  • HäckHäxan
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-20 23:23:46 följande:
    Tack så mycket vackra du! Solig Hade jag haft en tiondel av din inre skönhet hade jag varit lycklig! Solig Hade jag haft hälften av din yttre skönhet hade jag haft det lite lättare i livet smile2.gif

Men eftersom du bjuder på face får väl jag också göra det! Kyss

Kan hända att jag druckit rödvin vid tillfället?! Flört
    Haha wunderbart. Love it!!
  • Tyler
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 23:32:24 följande:
    Absolut välbyggd. Mums va fan!!!
    haha...tack...tror jag;)
  • killen
    Beverly Marsh skrev 2015-03-20 23:05:39 följande:

För dig slänger jag alltid upp en bild Även om det bara blir på fejjan

Inte så nytt dock, detta är nog ett halvår sen ungefär. Hade en bra hårdag så då var man ju tvungen att knäppa några bilder

Tack så mycket vackra du!  Hade jag haft en tiondel av din inre skönhet hade jag varit lycklig!  Hade jag haft hälften av din yttre skönhet hade jag haft det lite lättare i livet

Men eftersom du bjuder på face får väl jag också göra det! 

Kan hända att jag druckit rödvin vid tillfället?! 

Kvinnorna tog hand om kvällen med besked. Så ursnygga ni e bägge två :)

quexet jag tackar vinet igen :)
  • Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-20 23:45:49 följande:

Tack så mycket vackra du!  Hade jag haft en tiondel av din inre skönhet hade jag varit lycklig!  Hade jag haft hälften av din yttre skönhet hade jag haft det lite lättare i livet

• Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-20 23:45:49 följande:

Det är rötjutet o byzan! Tungan ute
  • killen

[quote=75041173][quote-nick]Anonym (Quexet) skrev 2015-03-21 00:05:12 följande:[/quote-nick][/quote]

Som sagt rödtjut o quexet e fina grejer :) glad att du e tillbaka. :)

• Anonym (Quexet)

Byz - En dröm..

Enda bilden jag hade som skulle kunna passa är denna?! (Självgod som man är när man druckit ett glas för mycket)

Så tema nästa vecka, musik? Kyss

• retsiger
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-20 21:17:30 följande:

Fredag, då kan man utan att skämmas lägga ut två bilder?! Kyss

Ha en underbar helg! 

Puss o kram

Oj vad jag är sugen på att äta Quex helt plötsligt! Fina,fina kvinna! Mmmmm.
  • WarPigs

Vilken underbart vacker kvinna!

Då får man säga skål då för det blev några här med. Synd att man missade din ansiktsbild. Snyft.

Anonym (Quexet) skrev 2015-03-21 00:28:17 följande:

Byz - En dröm..

Enda bilden jag hade som skulle kunna passa är denna?! (Självgod som man är när man druckit ett glas för mycket)

Så tema nästa vecka, musik?