• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Grandios
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 23:20:56 följande:
    Det är lugnt allt annat går sååå bra att dregla och flämta lite över ändå eller så har jag bara svallningar och har hamnat i klimakteriet, who knows smile5.gif

Tror jag skulle känna igen dig i en folkmassa oavsett och absolut om du går utan handskar smile2.gif
    Bodde vi i samma Stad är jag säker på det
  • HäckHäxan
    Grandios skrev 2015-03-21 01:13:42 följande:
    Bodde vi i samma Stad är jag säker på det smile5.gif
    Hehe tur vi inte gör det då Stad låter sååå stort och är fyllt med sååå mkt människor. Jag gillar lugn och ro jag.

( säger hon och bor praktiskt taget på europaväg 45 )
  • Grandios
    HäckHäxan skrev 2015-03-21 01:21:05 följande:
    Hehe tur vi inte gör det då smile1.gif Stad låter sååå stort och är fyllt med sååå mkt människor. Jag gillar lugn och ro jag.

( säger hon och bor praktiskt taget på europaväg 45 smile2.gif )
    Den där vägen kommer till mig ju
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-21 00:28:17 följande:

Byz - En dröm..

Enda bilden jag hade som skulle kunna passa är denna?! (Självgod som man är när man druckit ett glas för mycket)

Så tema nästa vecka, musik? 

Tema musik låter bra. :)

Risken e väl att man åker på straff bara :p
  • Anonym (Quexet)
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 23:31:32 följande:
    Haha tänk som det kan gå. Jag ägde en sån där dusch en gång också i ca 6 timmar. 6 mycket arga timmar. Dels för att sambon överhuvudtaget köpt den utan att säga ett ord. Han nämnde det någon gång och ja sa sorry det är kört en sån får inte plats. Men dåren beställde en ändå. Vips en dag kom en lastbil till gårdsplan och kastade av den och bad om en signatur och sambon var inte hemma. Tror fan jag skrek rakt ut i örat på honom när han väl svarade i telefonen och på allvar frågade om han var lågt begåvad eller bara jävligt duktig på att spela. En kompis köpte den innan dagen var slut inte alls en förlustaffär nää då *suck*

Hade egentligen älskat en sådan. Saknar badkar som fan. Så jävla bra med en kvart o värmen då och då, min nackskada uppskattar det enormt.

Irriterande när vädret inte kan bestämma sig.

Nu har jag gjort ett par tunnbrödsrullar med tomat och mozzarellasallad i och smulad bacon och kokt ägg. Skall inte liggläge i min säng och kolla serie. Duschen har jag inte lyckats ta mig in i haha fastnade i det där fotbadet med massage, bytte vatten ett gäng gånget och sen blev jag vrålhungrig

Tycker nödighetsposen borde ge extra poäng
    Haha, jag blev introducerad till min på ett mycket bättre sätt tror jag! Flört
    Jag muttrade när han var o hämtade den (för min garderob försvann iom det...) men samma dag som det var klart hade min käre sambo tappat upp ett bad till mig, släckt ner o tänt en massa levande ljus, så när jag kom från jobbet kom han ut med ett glas iskallt bubbel, klädde av mig o i princip satte ner mig i badet! Flört Där stannade jag i över en timme! Skrattande o dessutom kom han o fyllde på mitt glas med jämna mellanrum?! Oskyldig Har aldrig hänt före eller efter... Drömmer Han ville verkligen ha den där j*kla duschen! Hahaha, men ja jag blev frälst jag med! 

Ja men det lät ju inte ett dugg gott! Förvånad Missade ju middagen igår för jag jobbade kväll. Obestämd 

Okej en halv extrapoäng kan du få för posen... Men bara en halv! Tungan ute
  • Anonym (Quexet)
    retsiger skrev 2015-03-21 00:45:32 följande:
    Oj vad jag är sugen på att äta Quex helt plötsligt! Fina,fina kvinna! Mmmmm.
    Haha, tack snälla du! Solig
    WarPigs skrev 2015-03-21 01:00:56 följande:

Vilken underbart vacker kvinna!

Då får man säga skål då för det blev några här med. Synd att man missade din ansiktsbild. Snyft.

Den kanske kommer igen? Vem vet! Glad Blir nog ett glas rose ikväll kan jag tänka mig, får se när jag kommer hem från jobbet. Flört
    killen skrev 2015-03-21 05:59:54 följande:
    Tema musik låter bra. :)

Risken e väl att man åker på straff bara :p
    Haha, vad ska du hitta på för sattyg då? Straff när det är tema musik?! Tungan ute

• killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-21 06:48:16 följande:

Haha, tack snälla du! Den kanske kommer igen? Vem vet!  Blir nog ett glas rose ikväll kan jag tänka mig, får se när jag kommer hem från jobbet. Haha, vad ska du hitta på för sattyg då? Straff när det är tema musik?! 

Man vill ju inte du ska få för dig o nynna på fel låtar :p
  • Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-21 06:55:24 följande:
    Man vill ju inte du ska få för dig o nynna på fel låtar :p
    Hahaha, nej det är ju sant! Du får helt enkelt välja med omsorg! Skrattande
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-21 07:27:21 följande:

Hahaha, nej det är ju sant! Du får helt enkelt välja med omsorg! 

Önskemål på genre? :)