• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Neol
    Mrs Okänd skrev 2015-03-21 17:10:47 följande:
    Jävla skönt att HUNKEN/HULKEN är tilllbaka. Och du....du passar riktigt bra i vit pakethållare!Oskyldig
    Haha, tack Frun!! Ja, det är lika spännande varje gång....
    Charlotte73 skrev 2015-03-21 17:14:09 följande:
    Brukar scrolla igennom tråden snabbt, fick fan scolla upp igen:O
    Det låter fint det Charlotte. Effektivt och selektivt...
    Mrs Okänd skrev 2015-03-21 17:21:43 följande:
    En till HUNK. Tycker du kan bidraga med fler bilder!!!Solig Snyggt!!
    Ja det där var den snyggaste manskroppen jag sätt här på mycket länge. Bra med lite förebilder...men man kanske skulle behöva bli något decennium yngre också i värsta fall. Får klura ut någon lösning på det problemet.

• Anonym (Jane Doe)
    Neol skrev 2015-03-21 17:02:58 följande:

Räcker nog bra med en bild...

Å! Hjärta
  • Neol
    Anonym (Jane Doe) skrev 2015-03-21 17:36:14 följande:
    Å! Hjärta
    Puss på dig Jane!! Du hade gjort ett inägg om mig samma dag som jag reggade detta kontot. Lustig slump. Tack för kärleken!
  • Neol
    Neol skrev 2015-03-21 17:35:08 följande:
    Haha, tack Frun!! Ja, det är lika spännande varje gång....
    Charlotte73 skrev 2015-03-21 17:14:09 följande:
    Brukar scrolla igennom tråden snabbt, fick fan scolla upp igen:O
    Det låter fint det Charlotte. Effektivt och selektivt...Ja det där var den snyggaste manskroppen jag sätt här på mycket länge. Bra med lite förebilder...men man kanske skulle behöva bli något decennium yngre också i värsta fall. Får klura ut någon lösning på det problemet.

Herregud vad pinsamt. Stavade sett med "ä"!! Det kändes inte bra!! Nån jäkla ordning får det vara.
  • Anonym (badsugen)

Jag har inte tittat i den här tråden på evigheter, men ikväll behöver man inte ens bläddra bakåt för att hitta tre supervackra män på en gång ! Jackpot.

• Neol
    Pillare skrev 2015-03-21 18:39:47 följande:

LiT? Är det du?

Yes Pillare, du har helt rätt. Jag är LiT
  • Pillare
    Neol skrev 2015-03-21 18:42:56 följande:

Yes Pillare, du har helt rätt. Jag är LiT

Välkommen tillbax, grabben!
  • Neol
    Anonym (badsugen) skrev 2015-03-21 18:38:21 följande:

Jag har inte tittat i den här tråden på evigheter, men ikväll behöver man inte ens bläddra bakåt för att hitta tre supervackra män på en gång ! Jackpot.

Du hade väldigt tur och det blev bara bättre ju längre ner man scrollade...
  • Neol
    Pillare skrev 2015-03-21 18:44:10 följande:
    Välkommen tillbax, grabben!
    Hjärtligt Tack för det! Glad