• Nanime

Helkroppstråden

Anonym skrev 2013-04-21 12:20:39 följande:
    Lite för fläskig...
    *slap* Läs trådstarten! har du inget snällt att säga så häll käft! *ARGH*
  • ulfsas
    Nanime skrev 2013-04-21 12:39:40 följande:
    Håller med. Inte stämde det heller.
    Det verkar som om många som är anonyma är det enbart för att kunna vara elaka och försöka att såra andra som enda mål. Svagt och patetiskt tycker jag.

Själv fick jag en släng av anonymsleven igårkväll läste jag. Kan kommentera i separat inlägg om någon vill.
    Man, flygkapten, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ander25k
    Nanime skrev 2013-04-21 12:39:40 följande:
    Håller med , alla är vackra , och att våga lägga upp bilder gör dom ännu vackrare , det här är som du säger en

FEEL GOOD-tråd alla ska må bra av att våga visa upp sig .
  • Qwerty85
    Lite för fläskig...
    Alltså... själv ser jag inget fel på den där bakdelen, den ser helt underbar ut! Flört och jag håller med de tidigare inläggen... har du inget snällt att säga så håll käft!
  • NyttNamn
    Lite för fläskig...

Lite för fläskig...

För fläskig för VAD??!! Då skulle du se min.. Verkar som många missat detta med "feel-good" i tråden :( Vad är vitsen med att markera anonym och vara elak? Skaffa ett liv säger jag bara!
    Äsch! /NN
  • NyttNamn
    justnextdoor skrev 2013-04-21 09:26:57 följande:
    GOD MORGON ! Söndag och sol! Bilder på det?      

justnextdoor skrev 2013-04-21 09:26:57 följande:
    GOD MORGON ! Söndag och sol! Bilder på det?      

Näpp, ingen bild från mig... Men lägg in fler du, de gör gott för ögonen!! ;D
    Äsch! /NN
  • Anonym
    ulfsas skrev 2013-04-21 12:45:04 följande:
    Det verkar som om många som är anonyma är det enbart för att kunna vara elaka och försöka att såra andra som enda mål. Svagt och patetiskt tycker jag.

Själv fick jag en släng av anonymsleven igårkväll läste jag. Kan kommentera i separat inlägg om någon vill.

Please do. kära Flygkapten aka Schlajmo.
  • Minxx
    ulfsas skrev 2013-04-21 12:45:04 följande:

Verkar inte finnas någon hejd på vad folk kan få för sig att skriva på Internet. Är man anonym kan man passa på att vara hur elak man vill, för det får ju inga konsekvenser eller hur? Har man ett problem på arbetsplatsen får man fan ta det där, inte snacka skit om folk på ett Internetforum.

Damen i fråga verkar inte alltför klipsk heller. Vissa kanske ska hålla sig till att servera juice och peka ut nödutgångar.

Och sen det där med att dissa folks kroppsbilder alltså. Man kan bara gissa att de som skriver så inte själva skulle lägga upp bilder. Och att de har en god anledning till att inte göra det.
  • Anonym
    Minxx skrev 2013-04-21 14:14:35 följande:
    Verkar inte finnas någon hejd på vad folk kan få för sig att skriva på Internet. Är man anonym kan man passa på att vara hur elak man vill, för det får ju inga konsekvenser eller hur? Har man ett problem på arbetsplatsen får man fan ta det där, inte snacka skit om folk på ett Internetforum.

Damen i fråga verkar inte alltför klipsk heller. Vissa kanske ska hålla sig till att servera juice och peka ut nödutgångar.

Och sen det där med att dissa folks kroppsbilder alltså. Man kan bara gissa att de som skriver så inte själva skulle lägga upp bilder. Och att de har en god anledning till att inte göra det.
    Haha, väldigt bra skrivet även om du gör narr på mitt val av yrke.Kan inte sluta skratta...peka ut nödutgångar...haha. Du är rolig.

Kan du inte hålla med om att det är lite patetiskt att ha en sidfot som berättar att man är Flygkapten. Sååå jäkla pinsamt. .
  • Amys
    Anonym skrev 2013-04-21 14:26:47 följande:
    Haha, väldigt bra skrivet även om du gör narr på mitt val av yrke.Kan inte sluta skratta...peka ut nödutgångar...haha. Du är rolig.

Kan du inte hålla med om att det är lite patetiskt att ha en sidfot som berättar att man är Flygkapten. Sååå jäkla pinsamt. .
    Det är snarare du som är pinsam, Anonym.
    Jag ser inget fel eller pinsamt med att man är stolt över sitt val av yrke. Varför gör du det?