• justnextdoor

Helkroppstråden

Ja det övergår mitt intellekt... Jag är nämligen både korkad och dum i huvudet

• Anonym
    justnextdoor skrev 2013-04-22 11:08:32 följande:
    Haha... vad händer? Har jag två flugor på mig nu? Eller har Anonym 2 olika jag?

Anonym får tala för sig själv.
  • Anonym

Usch, så himla trist att det blev så här.

• justnextdoor

Anonym representerar den gode och den onde?

• lotus1301
    FjärilVingad73 skrev 2013-04-22 11:20:21 följande:
    Japp, hon kan annat än knulla minsann! Solig

KyssSkål
  • Plastpappan
    Natalija skrev 2013-04-22 07:45:08 följande:

två år gammal bild, men jag får skryta ändå haha!
    Riktigt fin !
  • FjärilVingad73
    lotus1301 skrev 2013-04-22 11:39:21 följande:

KyssSkål
    KyssSolig
  • Karios

Ha ha ha! Anonym kritiserar Anonym som skyller på Anonym. Polyfonisk argumentation när den är som bäst. Porr för oss postmodernister.

Och just det. Snygga kroppar ni har. Anonym också, även om självrespekten förbjuder Anonym att låta den bli utsatt för positiva omdömen från Anonym och andra. Eller var det möjligen självinsikten.

• FjärilVingad73
    Karios skrev 2013-04-22 11:56:17 följande:
    Ha ha ha! Anonym kritiserar Anonym som skyller på Anonym. Polyfonisk argumentation när den är som bäst. Porr för oss postmodernister.

Och just det. Snygga kroppar ni har. Anonym också, även om självrespekten förbjuder Anonym att låta den bli utsatt för positiva omdömen från Anonym och andra. Eller var det möjligen självinsikten.
  • Anonym
    Karios skrev 2013-04-22 11:56:17 följande:

Det inlägget var lite anonymt.