• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Tyler
    Anonym (pillllan) skrev 2015-04-01 18:09:49 följande:

Herregud vilken rumpa, bland dem finaste jag sett måste jag glatt säga.
  • straight arrow

[quote=75099072][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-04-01 18:09:49 följande:[/quote-nick][/quote]

Mycket tjusig rumpa...!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (pillllan)
    Djupsinnig skrev 2015-04-01 17:12:19 följande:
    Glad pisk !
    Förvånad snygg kropp och fint hem 
  • Underhill
    MaryM skrev 2015-04-01 17:47:56 följande:

Är det pisk, förlåt påsk snart? :)

Definitivt pisk på påsk med ris :) härlig bak!
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (pillllan)
    MaryM skrev 2015-04-01 18:23:18 följande:
    Du med heting!
    Underhill skrev 2015-04-01 18:34:58 följande:
    Tyler skrev 2015-04-01 19:11:11 följande:
    Herregud vilken rumpa, bland dem finaste jag sett måste jag glatt säga.

Mycket tjusig rumpa...!
    Tack så mycket
    Tar glatt emot det Tyler, men det finns många fina här inne

• Djupsinnig
    Anonym (pillllan) skrev 2015-04-01 20:00:07 följande:

snygg kropp och fint hem 

Tack snälla :)

Dock är bilden tagen på jobbet ;)

Din bild är otroligt läcker!
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-04-01 18:09:49 följande:

Nä men dra på trissor vilken attraktiv kvinna du är Pillan. Kan det vara den friska luften i de djupa skogarna i kombination med någon mysko mullediet som är hemligheten?
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-04-01 22:22:14 följande:
    Nä men dra på trissor vilken attraktiv kvinna du är Pillan. Kan det vara den friska luften i de djupa skogarna i kombination med någon mysko mullediet som är hemligheten?
    Tack så mycket zacken  
    Frisk luft blir det och mycket fågelkvitter, den där mulledieten består mycket av kött från skogen, gräddsåser, mycket olja i pastan, chips, godis och så lite mer chips! Motionen består av att jaga tre små knoddar Det är min hemlighet! 
  • Anton Chigurh
    MaryM skrev 2015-04-01 14:33:26 följande:
    Lol, Anton,    vi vill se dig i enbart den guldiga handväskan.

Pretty please?
    Jag skall se vad jag kan åstadkomma, underbara Mary,Kyssmen det är inga dåliga krav du/ni ställer på mig....först jeans (hujedamej...) och nu detta, men men, jag lever och andas enbart för att tillfredsställa alla er förföriska damer. winkiss

Nu måste jag lägga mig, igår blev det 1,5 timme sömn och sen en heldag med världens mest underbara kvinna, och all trötthet var som bortblåst,hela dagen, hon har en OTROLIG förmåga att styra min tankegång åt ett och samma håll, och det hör till saken att jag har samma inverkan på denna himmelska HjärtakvinnaHjärta iaf....nu kommer tröttheten ifatt. SÅ NU GÅR JAG FAN Å LÄGGER MIGgoingtobed.gif

Godnatt Mary, och resten av gottfolket, vi hörs vad det lider. Jag har fler å tacka för era gulliga, härliga, vänliga kommentarer, jag uppskattar dom mycket. Jävligt mycket

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (rnr)
    Neol skrev 2015-04-01 17:48:42 följande:

Jisses!! Du är så het att vårblommorna inte kan vänta en sekund till på att slå ut 

Vad gulligt skrivet, nästan som en dikt. Tack Du!