Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

[quote=71994809][quote-nick]Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-18 16:56:52 följande:[/quote-nick][/quote]

2 timmar med med min bil! Bra att inboxa om du vill vara världens lyckligaste kvinna för en stund och inte ensam!

Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-18 17:21:12 följande:
    2 timmar med med min bil! Bra att inboxa om du vill vara världens lyckligaste kvinna för en stund och inte ensam!

Att ligga och vänta i badet i två timmar låter inte så lockande jag ska ju ut på middag ikväll...! Men jag skulle ju kunna packa ner mig PPP i väskan [/quote]

Haha...PPP är en stor kille får tyvärr inte plats i en väska...möjligen lillkillen men den stannar med mig!

Omtänksamt iaf...snygging!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-18 17:29:07 följande:
    Haha...PPP är en stor kille får tyvärr inte plats i en väska...möjligen lillkillen men den stannar med mig!

Omtänksamt iaf...snygging!

Men jag har en stor väska [/quote]

Haha...Gulliga Ensam! Svårt att stå emot erbjudandet måste jag säga....vi får SE!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-18 17:31:01 följande:
    Tror jag säkert men den enda jag avslöjat min identitet för är PPP. Och så får det tyvärr fortsätta vara. Du får visualisera

Måste bara säga ett det är det finaste privilegium man kan få att någon litar så mycket på en...jag känner mig verkligen hedrad.@-}--

Kram.
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-18 17:23:36 följande:
    Våt rumpa var det ja!

Glömde bort denna...vissa saker och ting sätter speciell prägel på en...som din underbara råååmpa gör...den är söt, gulligt mysig i formen och du med din sexighet får den verkligen sensuellt vacker!
    GoodMangoo skrev 2013-12-18 18:42:16 följande:
    Vad var det för dag idag sa ni ??

Undrar om det inte var äntligen Mangoonsdag idag! Snygga pattar...PATTAR PATTAR PATTAR:-P Ursäkta jag skenande visst iväg...menade givetvis vackra bröst!
    GoodMangoo skrev 2013-12-18 19:25:16 följande:
     du mystiska man !!

PPP- du kan väl inte skena iväg...... lugnet själv ju !!??

Oja...men innan för detta vackra skal jag har bor ett stort snuskit framfusigt pervo...är som varulven bildligt talat...och vackra kvinnor är som min fullmånen!
    GoodMangoo skrev 2013-12-18 19:35:26 följande:
    PPP- ........ jo men så långt har jag också kommit i min observation av dig

Auuuuu....passa dig!
    GoodMangoo skrev 2013-12-18 19:40:40 följande:
    PPP-.... för annars  ???? *skakar som ett asplöv här*......... NOT!!!

För annars lägger jag på charmen...och då du!
    GoodMangoo skrev 2013-12-18 19:48:34 följande:
    PPP- Haha den du använder mot Ensam??......... nja... för mjäkigt för min smak !

Haha...den tar jag...jo vi spelar nog inte ens samma sport du och jag! Sticker inte under stolen att jag är svag för henne och blir jävligt larvig...en jävla tönt!
Svar på tråden Helkroppstråden