Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-12-19 18:33:15 följande:
    PPP- tror du kommer göra dig jättebra i midjeväskan så....... trevlig kväll !!

Haha...den tar jag, hade det varit du så hade väl du försökt knöla in mig någon annan stans! Där dunkel och mystik råder!
    GoodMangoo skrev 2013-12-19 18:43:12 följande:
    PPP- Ja jag använder då INTE midjeväska så.......................

Haha...vad slampigt...men trevligt!
    GoodMangoo skrev 2013-12-19 18:47:42 följande:
    PPP-........ att inte använda "the bag from hell"??....... jaja då är jag väl en slampa då

Haha! Sry...vild slampa...känns det bättre?:-X

God morgon tråden idag F R E D A G!....

Tycker det verkar som damerna är lata...väldigt lite med bilder...förutom snygga KMP som håller lågan uppe.

Hoppas detta fenomen är temporärt för så här kan ju vi inte ha det...så släpp julstöket och bombardera tråden nu med bilder på er...jag måste ju ha något att tråna efter och limma på annars får jag ju abstinens!

Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-20 08:48:18 följande:
    Jag tycker det verkar som männen är lata! Väldigt lite med bilder!!! Förutom snygga straight arrow som håller lågan uppe....

Hoppas detta fenomen är temporärt för så här kan vi ju inte ha det....så fram med mobilerna och släpp fl en kort stund och bombardera tråden med bilder på er!! För vi vill ha ögongodis

Haha...vackra K2...tänkte lägga upp bilder, men nu blir det inget...bara för att! Men jag har inget emot om du lägger upp ett par hundra!
    straight arrow skrev 2013-12-20 09:03:56 följande:
    Får väl fortsätta hålla lågan uppe och leverera, till skillnad från vissa som bara är snack och mycket litet verkstad...  

Haha...pilen...det är ju en repris! Upp med en ny bild så ska jag vara tyst i en timme!
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-20 09:04:43 följande:
    Hahaha, tror det lätt blir tjatigt om jag lägger upp ett par hundra!!! Men dig har man inte sett ofta, så du kan ju börja..så kör nu ppp

Haha...glöm det!
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-20 09:11:14 följande:
    Hahaha.....FEGIS!!!

Haha...min medicin funkar inte på mig själv...är immun...så du måste trycka på någon annan knapp...så upp med lite bilder nu!
    GoodMangoo skrev 2013-12-20 09:21:29 följande:
    Griljera skinka!!

Undrar om du uppskattar om jag sticker dit "gaffeln"? Någon som förstår vad tråden handlar om...urvacker!
    GoodMangoo skrev 2013-12-20 09:51:42 följande:
    PPP- beror på om vi snackar "oliv-gaffel" eller högaffel??Borde räcka till alla som vill ha .Söt eller stark ??Inte riktigt komplett än men snart så !Och "här" är ??

Efter en timme och trettio minuter kliar det ut i tummspetsarna och äntligen får jag kommentera igen

På din snygga röv skulle jag faktiskt andvända oliv...är synd att förstöra den. Men vad du förtjänar är en annan sak!
Svar på tråden Helkroppstråden