Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

kanalltidblibättre skrev 2013-12-18 22:11:10 följande:
    Kitjiinggg! Haha Mangon verkar inte uppskatta marskattens spel för fel kisse?

Bäste kanal anal bilbälte...

Nu är så att jag och fröken ifråga har något som kalla humor...vi skojar friskt med varandra om allt...detta är på bådas samförstånd! Om detta har har missats dig...ja...haha där fick du! Men någon jävla katt kan du vara själv!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-18 22:30:44 följande:
    Min tönt

Älskar att vara DIN tönt...hur töntigt det än låter! Alla har sina svagheter som lätt förvandlar dem till löjliga och töntiga...Ensam är en sådan som får mig verkligen töntig...men nu får alla andra hårdingar tycka vad dom vill om det...jag står för det och skäms inte alls!
    kanalltidblibättre skrev 2013-12-18 23:19:38 följande:
    Jodå jag fattar PPPPPPP. Ni har kul och det är roligt att läsa snabba repliker ibland. Ville bara spetsa till det en aning. ? Fortsätt jama bara!?

Okej....vi säger så min nyfunna vän!
    Anonym (FixedIncome) skrev 2013-12-18 22:19:30 följande:
    Hej Tråden!

Jag noterar att det är samma pers som lägger upp i tråden dagarna i ända.. jobbar folk inte? ;D

Vem har tid att jobba när tråden ska underhållas...själv fick jag gå ner på halvtidstjänst bara för att hinna kommentera...tänk vilket jobb dom som postar bilder gör...visst är bara tanken svindlande men vi ska vara glad att det finns sådana eldsjälar i detta avlånga land som offrar sig!
    mpj skrev 2013-12-19 00:10:41 följande:
    Håller med dig ppp

Tack kompis!

Nu detta tjålskåp gå och sova så jag orkar kommentera imorgon!

God natt mpj och resterande tråden!
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-19 14:20:11 följande:
    får bli en repris idag igen

Tycker du verkligen är vacker K2...riktigt vacker att se på!
    Anonym (Scania \8/) skrev 2013-12-19 15:28:01 följande:
    Men jag är ganska säker på att jag tagit rätt på person då en annan också bekräftar att du är den jag tror. Känner för många som läser här och har för mycket tatueringar som kan avslöja mig annars hade jag lagt upp en bild här.

Har du tatueringar i ansiktet?

[quote=72004506][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-19 16:54:13 följande:[/quote-nick][/quote]

Wow...hey! Sexigt...förbannat sexigt!

GoodMangoo skrev 2013-12-19 17:31:51 följande:
    PPP- stabil idag hör jag !!

STABILT SOM FAN!
    GoodMangoo skrev 2013-12-19 17:49:48 följande:
    PPP- det känns tryggt att veta........jävligt tryggt !!!

Ikväll kan du känna dig trygg...har tänkt på Ensams erbjudande hela dagen om att få vara i den där stora mystiska dunkla ...jättestora...fruktansvärt härliga....väskan! Hoppas det inte var en engångsföreteelse utan att möjligen dyker upp fler gånger...var först tveksam och ångrar mig djupt att jag inte tog det dör tillfället i akt!
Svar på tråden Helkroppstråden