Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

NeedfulThings skrev 2014-09-17 21:23:13 följande:

Tack raringar

Ett rykande färskt kollage till er! 6 år äldre än förra bilden men går väl inte av för hackor ändå hoppas jag

Ingen rök utan eld! Ingen värme utan en Kaponjär! Gillar verkligen dina val av kläder och hur du bär dom...ja dom få du har på dig... Ja du är en läckerbit...fasen läckrare än för 6 år sedan, du är som ett bra vin...nu menar jag inte sur och tradig utan att du åldras med värdighet och är fruktig, kan tänka att lite av dig i kroppen så blir man nog glad i hågen som av vinet! I kroppen?...menar då en tunga...du fattar va?
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-19 18:44:12 följande:
    Jeansfredag! Övre bilderna ljuger lite tror jag, vinkeln gör rumpan lite större Tungan ute

Du och din kropp är sådant som höjer glädje till nya höjder, så underbart vacker...ja solnedgångar och oaser släng er i väggen, här har mina ögon hittat en fristad där dom hittat hem! Du har ju allt man kan önska sig och lite till, är galet hur fenomenalt perfekt du är...ja i mina ögon. Hjärta
    NeedfulThings skrev 2014-09-19 18:44:59 följande:
    Och what the hell, hej hej Solig haha

Haha...okej!Skrattande Älskar ditt hår, jävla fint hår du har...doftar säkert galet härligt med!{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-20 14:08:57 följande:
    Härligt att du tycker det Solig
    Ja det är få förunnat Flört
    Ännu goare irl ska du veta! Glad Tack!
    Kul att du gillade den! Är du svag för hår skulle du älska mig {#emotions_dlg.flower}
    Nej ingen blondin inte (har mina blonda moments jag också ibland dock Flört) Personligen gillar jag mörkt hår bättre också. Blondiner känns lite mer flickiga, lite gulliga. Medan brunetter och redheads känns mer sexiga och snygga. I mina ögon alltså Flört
    Går ju inte få ur sig något vettigt svar till så fina kommentarer du alltid ger mig Skäms
    Tack raring! Hjärta

Haha...så söt! Räcker om du fortsätter posta...en bild säger ju mer än tusen ord.Solig
  • Anonym (Kaponjär)
    Amys skrev 2014-09-21 17:16:42 följande:

En grå söndag som denna = Mys i soffan med te, en bra film..  mys med barnen! Perfekt söndag helt enkelt. 

Hoppas ni har det lika mysigt!

Faktiskt så har jag det! Snygga raggisar!
  • Anonym (Kaponjär)

Nu blev tidsramen fel i citeringen men men...

NeedfulThings skrev 2014-09-21 18:40:09 följande:

Jag använder mina året runt :D

Du har nog snygga raggisar du med! Själv har jag värme hemma och är rätt het så ja...så är det!
    Amys skrev 2014-09-21 18:28:41 följande:

Jag älskar mina raggisar, har saknat dem hela sommaren och nu äntligen är det "lagligt" att ha på sig igen, en grå söndag som den här:)

Ja gud förbjude den som inte följer ramarna...rätt vad det är så kommer sockpolisen och tar dig i örat och gör en maska i sockan för dig!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Hmm) skrev 2014-09-23 00:46:47 följande:

klokt val....

Förstår att det var glada nyheter, mer rosa kläder åt dig att köpa. Kan tänka att du hänger på dörren redan...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (tr) skrev 2014-09-26 00:30:03 följande:

Du verkar vara en liten uppmärksamhetshora, det är allt bara. Du borde gå och söka kärlek hos din "sambo" ist.

Du är lika karismatisk som vanligt...

Tyvärr så ligger det kanske en underton av en gnutta sanning om man förvanskar det du skriver lite. Dom som smyger med sin närvaro här för sin partner gör ju något dom vet med sig inte är okej i den relationen gör ju ett svek, skulle jag ha någon så skulle jag själv absolut inte posta något...nej jag skulle faktiskt inte ens kolla här. Men skulle det vara att man har ett upplägg där man är öppen och ärlig så vem ska döma då? Så det man inte vet något om ska man inte vara så aggressivt (fientlig) inställd till, vad var och en gör är deras ensak och det är deras samvete som styr deras närvaro inte dina meningslösa påhopp.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Tänk er för!) skrev 2014-09-27 21:54:49 följande:

Vem fan väljer att lägga upp nakna bilder på sig själv? Tänker ni er ens för? Inte alls bra

Med tanke på 8696 sidor och 86997 poster så är det rätt många. Kul va?
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-27 22:54:11 följande:

Vad kan hända menar du? Nån råkar se våra nakna kroppar? Ja men herregud! Katastrof! Skandal! Ring Hänt extra!

Jag tror att någon kan få för tidigt utlösning och det är obehagligt...inte jag då, jag kan hålla mig. Japp så är det! Hej förresten!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-27 23:05:53 följande:

Hur vet du då att det är obehagligt?

Jag har läst det och sen hörde jag det på Bullen...

"Hej Bullen jag har ett plooooblem"
Svar på tråden Helkroppstråden