Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Papp skrev 2014-08-23 10:33:14 följande:

Haha bättre dager!

Jag är så skinnflådd så det är ett under att snabeln ens hänger kvar!

Låt den stackarn vila! Man har bara en så gäller vara rädd om den lilla man har ellerhur?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-23 10:16:30 följande:
    Ja buga du för guden Kaponjär, jag är här för att frälsa dig och ta dig till himlen! Eller var det bakifrån...?

Härligt bild...
  • Anonym (Kaponjär)
    Dress skrev 2014-08-23 10:24:00 följande:

Läppar var det...

Tycker mer det ser ut som Dress...söt som henne iaf! Trodde läppar var man vad fel jag hade!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-23 11:50:11 följande:

Tack för kommentarerna

Varken morgontrött eller deppdag var bara redo om nån skulle komma springandes genom dörren  nån dag kanske det plötsligt händer

Haha...vet hur du funkar. Hade det varit jag så hade jag tagit med mig dörren in i sängkammaren med. Vore lite kul att ha kort på dig och dörren där i sängen!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-23 12:06:08 följande:

Hahahahahahaha...hahahahahahahahaha...vilken jävla bild jag fick upp...du bärandes på dörren.....asg 

Du får självklart ge mig ett handtag, så stark är jag inte att jag kan lyfta själv heller!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-23 12:38:44 följande:

Man kan ju inte ligga  i sängen med killen hela dagen men han fick värma mig när  vi låg i sängen

Beror nog på hur nöjd man gjort dig i sängen! Blir man uttråkad så kliver man ju upp rätt kvickt! Menar frukost, lunch och middag i sängen vad mer kan en kvinna kräva liksom!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (44) skrev 2014-08-23 17:08:28 följande:

Lördagsfeeling :)

Nu vet jag hur en lördag kan kännas, inte visste jag att det var en hård dag...alla slappar ju! Är rätt nyfiken på dom andra dagarna i veckan?
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-25 08:08:39 följande:

Efter en vecka full av fest ligger jag nu hemma sjuk Det blir inte fina bilder nerbäddad i soffan så jag bjuder på en repris så länge. Hoppas det går bra ändå

Nej din lilla stackare!???? Missa det bästa på hela veckan...måndags jobb! Från botten av ett Kaponjärshjärta så önskar jag den bästa av dagar och att du kryar på dig!

Fantastiskt läckra bilder får jag lov att säga...du är het även utan feber om du nu har det vill säga, men om, så glöder du säkert nu!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-25 09:15:22 följande:

Nej din lilla stackare!???? Missa det bästa på hela veckan...måndags jobb! Från botten av ett Kaponjärshjärta så önskar jag den bästa av dagar och att du kryar på dig!

Fantastiskt läckra bilder får jag lov att säga...du är het även utan feber om du nu har det vill säga, men om, så glöder du säkert nu!

Helvete skulle varit ett gulligt hjärta men vad kommer ut jo några jävla frågetecken...det är tacken det när man smörar som få!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-26 12:19:54 följande:

Var ett tag sen jag postade nåt! Har dock inget på baktemat då det inte är min starka sida (och har inte 2m armar )

Någon ställer säkert upp med as-sistans! Snygg bild!
Svar på tråden Helkroppstråden