Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-29 12:35:04 följande:

TIGF? Tokigt Galet Inihelvetes Fantastisk? Så ja...kan man nog påstå fantastiskt!

Fan att det aldrig ska bli rätt! TGIF...får skylla på hyllan...ja jag kollade samtidigt som jag skrev.
  • Anonym (Kaponjär)
    ensamärstark skrev 2014-09-02 11:48:09 följande:

Im back....

Hallå! Har du varit borta?
  • Anonym (Kaponjär)
    ensamärstark skrev 2014-09-02 12:17:31 följande:

Haha bitchslap.... Aj...

Du är väl så hårdhudad men...hoppas det sved lite! Kul iaf att se dig.
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-02 17:42:30 följande:

Hej raringar! Missed me?

Och ja jag vet att mina jeans är för stora

Är det någon jag saknat så, ja vem kan det vara? Jag har nog en mer varaktig lösning på ditt "problem", då jag är en mästare i köket så fyller vi snart upp byxorna till bristningsgränsen! Annars har jag tvättmaskin som går ända till 90 grader...bara att välja.

Var läckert hur som, fick väldig lust att snärta lite med hängslena bara för att du varit frånvarande så länge, sen kunde man ju hoppas på att dom la sig någon annan stans när dom väl landat igen...ja på yttersidan eller så!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-02 18:23:49 följande:

Jag som precis gått ner alla mina sambokilon vill ju gärna stanna där jag är Köper heller mindre jeans

Hehe, man får ju akta sig nu så man inte blir anmäld. Vem vet, en bröstvårta kanske är nog!

Tänker här...hmmmm...men om jag ger dig mat och sen hjäper jag dig att förbränna slipper du ju köpa nya byxor?

Ja men du behöver ju inte nödvändigtvis posta eller ta kort när jag har snärtat! Då spelar det ju inte någon roll ju
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-02 21:03:08 följande:

Snygging där!

Apropå snygging!

Du skulle inte vilja vara extra snygg i min inbox heller!

*Blink* Blink*
  • Anonym (Kaponjär)

Ja snälla skicka Stief84 lite bilder nu! Så han har slitit så är han fan värd lite snusk!

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Bilder) skrev 2014-09-04 11:43:07 följande:

Idag gör jag något så ovanligt som att bjuda på mitt ansikte

Om ni mot förmodan känner mig, eller för all del känner igen mig från tråden, så kan ni väl vara gulliga och inte outa mig

Anonym (Bilder) skrev 2014-09-04 12:15:23 följande:

Jag är inte rädd för att visa mig utan smink.

Anonym (Bilder) skrev 2014-09-04 16:10:04 följande:

Tack så mycket alla!

På den första bilden ska jag på fest, därav lite mer ögonsmink. I vanliga fall har jag sparsamt med smink. Aldrig något när jag bara är hemma

Till vardags ser jag mest ut så här

Men gudars vilken fantastisk vacker människa/kvinna...ögon som smaragder, läppar som rubiner och en helhet som var guld värt att se. Ja damen var enastående ofantligt bedårande vacker! Ska vi gifta oss...? Ja med varandra...
  • Anonym (Kaponjär)

Nu ska Kaponjär vara seriös.

Åldern spelar inte så stor roll som man tror, visst har man begränsningar...ett tak både upp och ner men många lägger för mycket vikt i det, sitter mer i skallen på tänkaren, lika så med vikten. Man kan bli attraherad även om åldern inte är inom ramarna för idealet som med kroppshydda...

Personligheten är ju det som gör människan, ja tråden är ytlig på så vis då man inte vet vem man kommenterar men det jag vill påvisa är att när man läser här så...hallådär...njut av vem ni är istället för att gräma er för den ni inte är!

Alla gillar olika och alla är olika....

Trevlig helg alla!

• Anonym (Kaponjär)
    ensamärstark skrev 2014-09-06 09:47:17 följande:

Älskar mysmorgon. Ingen stress, bara få lägga här och jäsa lite

Du har legat i med träningen va?
Svar på tråden Helkroppstråden