Helkroppstråden
TIGF? Tokigt Galet Inihelvetes Fantastisk? Så ja...kan man nog påstå fantastiskt!
TIGF? Tokigt Galet Inihelvetes Fantastisk? Så ja...kan man nog påstå fantastiskt!
Im back....
Haha bitchslap.... Aj...
Hej raringar! Missed me?
Och ja jag vet att mina jeans är för stora
Jag som precis gått ner alla mina sambokilon vill ju gärna stanna där jag är Köper heller mindre jeans
Hehe, man får ju akta sig nu så man inte blir anmäld. Vem vet, en bröstvårta kanske är nog!
Snygging där!
Ja snälla skicka Stief84 lite bilder nu!
Så han har slitit så är han fan värd lite snusk!
Idag gör jag något så ovanligt som att bjuda på mitt ansikte
Om ni mot förmodan känner mig, eller för all del känner igen mig från tråden, så kan ni väl vara gulliga och inte outa mig
Jag är inte rädd för att visa mig utan smink.
Tack så mycket alla!
På den första bilden ska jag på fest, därav lite mer ögonsmink. I vanliga fall har jag sparsamt med smink. Aldrig något när jag bara är hemma
Till vardags ser jag mest ut så här
Nu ska Kaponjär vara seriös.
Åldern spelar inte så stor roll som man tror, visst har man begränsningar...ett tak både upp och ner men många lägger för mycket vikt i det, sitter mer i skallen på tänkaren, lika så med vikten. Man kan bli attraherad även om åldern inte är inom ramarna för idealet som med kroppshydda...
Personligheten är ju det som gör människan, ja tråden är ytlig på så vis då man inte vet vem man kommenterar men det jag vill påvisa är att när man läser här så...hallådär...njut av vem ni är istället för att gräma er för den ni inte är!
Alla gillar olika och alla är olika....
Trevlig helg alla!
Älskar mysmorgon. Ingen stress, bara få lägga här och jäsa lite