• Påven Johanna

Helkroppstråden

Neol skrev 2015-09-05 10:24:57 följande:
    Haha!! Du är fan störd! Men det ligger mycket i det du säger. Jag har sagt det innan, men Djupsinnig är en bra målbild för oss andra, eller åtminstone för mig, som på ett effektivt sätt gör att man undviker det där destruktiva tillståndet med att vara nöjd .
    Du kan gott vara nöjd. Jag är i alla fall väldigt nöjd med dig, jag slickar alltid lite på dina bilder. 
  • Neol
    Pinkie Pie skrev 2015-09-05 09:46:17 följande:

Lördagmorgon och det spöregnar ute! Perfekt för lite fotografering

Så jäkla het du är snygging!! Hoppas på många fler regniga dagar framöver
    Gift, liberal, livsnjutare och frihetsjunkie.
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2015-09-05 10:30:13 följande:

Du kan gott vara nöjd. Jag är i alla fall väldigt nöjd med dig, jag slickar alltid lite på dina bilder. 

Tror inte min personlighet hade gynnats av att jag var nöjd, kan vara rätt kaxig och dryg ändå som det är. Så jag är nöjd med att inte vara nöjd. Skål på dig Djupsinnig !

Akta så du inte får pixeltunga! Jag har en lösning på det också....
    Gift, liberal, livsnjutare och frihetsjunkie.
  • killen

Fotograferar du varje dag det spöregnar så är hösten mer än välkommen :) perfektion :)
  • Wally

Mmm trevliga bilder.
    Mitt bidrag denna lördag( här regnar det inte (än) )

• Djupsinnig
    Neol skrev 2015-09-05 10:42:48 följande:

Tror inte min personlighet hade gynnats av att jag var nöjd, kan vara rätt kaxig och dryg ändå som det är. Så jag är nöjd med att inte vara nöjd. Skål på dig Djupsinnig !

Akta så du inte får pixeltunga! Jag har en lösning på det också....

Det där med nöjd är väl en definitionsfråga men jag håller med dig. Jag kan vara stolt över vad jag har gjort och vart jag har tagit mig. Men samtidigt är det rätt stimulerande att veta att man har hela livet kvar fullt av utmaningar, stora som små :)

Idag är min stora utmaning att ta mig ur soffan :)
  • Djupsinnig

Men du! Det var något av det vackraste jag sett på mycket länge! Underbart!
  • Movit
    Det måste ha varit en av de vackraste regninga lördagsmorgnar nånsin. Jag ställer upp alla dagar i veckan och håller i kameran eller står utanför med vattenslangen för att simulera regn för att få uppleva liknande bilder. Du är en ytterst sällsynt skapelse på denna jord....en ytterst sällsynt vacker skapelse, helt enastående....och alldeles ensam om att vara så perfekt. Hjärta
  • DeeAss
    Vinterflickan79 skrev 2015-09-05 13:47:58 följande:

Skönt att bara gå runt i morgonrocken en stund!

phpqOdqx139139.jpg

Vad fin du är!