• Anonym (Late)

Helkroppstråden

Fast man ska ju inte mata trollen ^^

Fina bilder på fina personer har jag iaf lyckats se när man varit in och tjuvkikat senaste tiden :-*

• straight arrow

God morgon!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • EFF
    HäckHäxan skrev 2015-09-06 23:37:47 följande:

haha något säger mig att du kommer ha den effekten på folk hela livet.

Jag försöker så gott jag kan för att vara en fin medmänniska som sprider värme ????
  • Anonym (Quexet)

Måndag morgon, vill bara ligga kvar i sängen o titta på era vackra bilder från den senaste tiden! Kyss

• Anonym (hehr)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-09-07 09:22:21 följande:
    Måndag morgon, vill bara ligga kvar i sängen o titta på era vackra bilder från den senaste tiden! Kyss
    fin =)
  • Anonym (Late)

Vilken fin bild på fina dig :)
  • qpad

wow 
  • EFF

Måndag morgon, vill bara ligga kvar i sängen o titta på era vackra bilder från den senaste tiden! 

Otroligt smakfullt och sexigt! Håller med...vill hellre titta på vackra bilder än jobba...
  • Joohann

Måndag morgon, vill bara ligga kvar i sängen o titta på era vackra bilder från den senaste tiden! 

Den tanken är du nog inte ensam om.....

Vacker bild :)