• Joohann

Helkroppstråden

killen skrev 2015-09-06 22:51:35 följande:

Blir svårt för oss andra att sova med sån läcker bild :)

Kan bara hålla med....haha
  • EFF
    HäckHäxan skrev 2015-09-06 20:54:40 följande:

Låt mig gissa bilden syftade mer på att ha sex bla bla bla  *poff* borta!

Nåt i den stilen....klart man höjer på ögonbrynen och reagerar starkt över bilder på magar och bröst i en "Sex o Sånt" tråd.....

Nåväl - ser det positivt, att jag till synes fortfarande duger till ge anspel på sex
  • justme79
    killen skrev 2015-09-06 22:51:35 följande:

Blir svårt för oss andra att sova med sån läcker bild :)

Förlåt! Inte alls meningen att hålla er andra vakna bara för att inte jag kan sova... ;)
  • Earth
    Vinterflickan79 skrev 2015-09-06 23:29:44 följande:
    Förlåt! Inte alls meningen att hålla er andra vakna bara för att inte jag kan sova... ;)
    Klart att det är! Bli inte blyg i denna stund tjejen!
  • HäckHäxan
    EFF skrev 2015-09-06 23:15:07 följande:
    Nåt i den stilen....klart man höjer på ögonbrynen och reagerar starkt över bilder på magar och bröst i en "Sex o Sånt" tråd..... smile5.gif

Nåväl - ser det positivt, att jag till synes fortfarande duger till ge anspel på sex smile5.gif
    haha något säger mig att du kommer ha den effekten på folk hela livet.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • killen
    Vinterflickan79 skrev 2015-09-06 23:29:44 följande:

Ursäkten godtagen för att de e du snygging :) tänk om man kunde vilat ögonen på dig varje kväll :)
  • Sugen01
    Vinterflickan79 skrev 2015-09-06 22:37:27 följande:

Hmmm sova eller inte sova?!

phpQEP8gm75288.jpg

Snyggt
  • Clownensleende

Trist! Har man varit ute på cirkusturné och möts av detta. Små bröst, stora magar och allmän dekadens. Trots klädnypor som håller upp käften så finns det inte mycket att le över.

• Nymulen
    Vinterflickan79 skrev 2015-09-06 22:37:27 följande:

Hmmm sova eller inte sova?!

Försök sova du. När jag "ger igen" och suger lite på dig
    Just do it again and again.
  • Anonym (Late)
    Clownensleende skrev 2015-09-07 05:04:01 följande:

Trist! Har man varit ute på cirkusturné och möts av detta. Små bröst, stora magar och allmän dekadens. Trots klädnypor som håller upp käften så finns det inte mycket att le över.

För att folk inte passar din smak så kan de inte vara vackra för det eller vad menar du?

Tycker det är ganska mycket variation i bröststorlek här och få är min fråga, vad klassar du som "normala" bröst då iom att du menat på att det endast finns små bröst här i tråden?