• isabellafinabella

Helkroppstråden

Underbart killar *busvisslar*

Djupsinnig skrev 2015-09-23 20:30:12 följande:

[/quote]

[quote=75794668][quote-nick]Nymulen skrev 2015-09-24 06:31:28 följande:[/quote-nick]God morgon.

Jofes45 skrev 2015-09-24 06:48:49 följande:

Go morgon FL!!

• Påven Johanna
    Anonym (Oops) skrev 2015-09-24 21:33:11 följande:

-

Jag tycker mig Edvard Munchs "Skriet" på dina kalsonger. Betyder det att det är ett särskilt finkulturellt innehåll i fillingarna eller är det bara en slump?
  • HäckHäxan
    Nymulen skrev 2015-09-24 19:54:16 följande:
    Kan vara bra att ha. Kan utföra lättare sysslor med van hand
    Just do it again and again.
    Ahhh bara lättare sysslor, jag vill ju ha en som kan jobba hårt och länge vid behov ju.
  • agentX69
    Anonym (Hjärter Dam) skrev 2015-09-24 15:21:42 följande:

Helkropp... nästan

Härliga sexiga bilder du bjuder på
  • agentX69
    HäckHäxan skrev 2015-09-24 13:30:27 följande:

Hmm jag förstår din tanke men jag vill påpeka att min tjocka kropp faktiskt är alldeles perfekt tjock så det så! Jag är inte mindre eller mer perfekt än någon annan. Bara större men det är inte samma som att vara icke perfekt och smal är inte samma som perfekt heller. Vi är bara olika och perfekta som vi är. Man måste inte värdera allt. Även om jag uppskattar dina uppmuntrande ord och förstår att du inget illa menade.

Dessutom har jag inga gravid kilon utan jag är bara tjock. Var smalare direkt efter jag fått barn än jag är idag.

Så fin å sexig häck
  • Pinkie Pie
    yachtman skrev 2015-09-24 20:02:06 följande:
    Är det gubbtorsdag kanske man kan slänga in ett bidrag.
    Ben66 skrev 2015-09-24 20:09:22 följande:
    Tycker att det räcker med att visa min arm Glad
    Anonym (Norrlänning) skrev 2015-09-24 21:05:37 följande:
    Finns boobisar här me.. ;)
    Anonym (Norrlänning) skrev 2015-09-24 21:28:29 följande:
    Anonym (Oops) skrev 2015-09-24 21:33:11 följande:
    - smile5.gif
    alltså jag känner sån sjuk prestationsångest när ni bjussar på så fina bilder grabbar! får se om jag vågar posta nåt lite senare. Tillsvidare nöjer jag mig med att glo på er, det är vad jag kallar tidigt fredagsnöje!Drömmer

• Blueskillen
    HäckHäxan skrev 2015-09-24 13:30:27 följande:

Hmm jag förstår din tanke men jag vill påpeka att min tjocka kropp faktiskt är alldeles perfekt tjock så det så! Jag är inte mindre eller mer perfekt än någon annan. Bara större men det är inte samma som att vara icke perfekt och smal är inte samma som perfekt heller. Vi är bara olika och perfekta som vi är. Man måste inte värdera allt. Även om jag uppskattar dina uppmuntrande ord och förstår att du inget illa menade.

Dessutom har jag inga gravid kilon utan jag är bara tjock. Var smalare direkt efter jag fått barn än jag är idag.

Du missade nog att jag hade satt "perfekt" kropp inom situationtecken. Alltså vad normen, samhället, massan tycker är en perfekt kropp. Jag tillhör inte de.

Mera vikt på tjejerna så blir jag nöjd.
  • HäckHäxan
    agentX69 skrev 2015-09-25 08:36:30 följande:
    Så fin å sexig häck
    Innerligt tack och en trevlig helg på dig.
  • yachtman
    Pinkie Pie skrev 2015-09-25 09:23:08 följande:

alltså jag känner sån sjuk prestationsångest när ni bjussar på så fina bilder grabbar! får se om jag vågar posta nåt lite senare. Tillsvidare nöjer jag mig med att glo på er, det är vad jag kallar tidigt fredagsnöje!

Ha ha ha. Prestationsångest vet jag inte varför du känner. Du har ju presenterat mycket ögongodis tidigare. Fortsätt gärna så. Ser så gärna mer av din läckra kropp.
  • HäckHäxan
    Blueskillen skrev 2015-09-25 09:40:29 följande:
    Du missade nog att jag hade satt "perfekt" kropp inom situationtecken. Alltså vad normen, samhället, massan tycker är en perfekt kropp. Jag tillhör inte de.

Mera vikt på tjejerna så blir jag nöjd.
    Ja det missade jag. My bad! Men jag hävdar ändå att vi alla är perfekta eller "perfekta" också för den delen

Trevlig helg på daj. :-P