• Zack

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-09-25 17:59:36 följande:
    Thats my toyboy (önsketänkande iallafall) Drömmer
    så nu lyder frågan, vart fan håller du hus???
    He he, Det blir rena rama lekstugan om/när vi möts. Har hört att det finns något som kallas för vuxengunga som kunde vara kul att prova ;)

Och på frågan svarar jag med en motfråga, vart ska jag skicka adressen :)
  • Påven Johanna
    Zack skrev 2015-09-25 19:38:29 följande:
    Säkert, men förhoppningsvis inte för förargelseväckande beteende här i tråden ;)
     I ditt fall rör det sig mer om olaglig snygghet. Brukar ge mellan 100-200 brudar, men påfallande ofta är det någon kvinna som lyckas hänga sig på som en fotboja och vips så är brottslingen bakom äktenskaplig lås och bom. 
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-09-25 19:46:20 följande:
    He he, Det blir rena rama lekstugan om/när vi möts. Har hört att det finns något som kallas för vuxengunga som kunde vara kul att prova ;) Och på frågan svarar jag med en motfråga, vart ska jag skicka adressen :)
    Hahahahah...man kan ju tro du läst min fb i smyg!! Där diskuterades det "gunga" för en liten stund sen....
    Jag är öppen för alla förslag ;) 
    Tror att det är långt mellan oss zacken, lite för långt :( ;) 
    men jag har nog aldrig uppfattat vart i landet du är??!? 
  • Hjärter Dam
    Joohann skrev 2015-09-25 19:40:03 följande:

Läckert.....man kan nästan tro du är troslös....

Ja blev iallafall religiös....haha

• Joohann

[quote=75801000][quote-nick]Hjärter Dam skrev 2015-09-25 20:18:20 följande:[/quote-nick][/quote]

Tror bara på sånt ja ser....haha ;)

• Anonym (Quexet)
    Zack skrev 2015-09-25 14:21:10 följande:

Helg i sikte!

Vackra, vackra Zacken... Borde vara olagligt att vara så het! Kyss
  • Anonym (Elsan)
    Anonym (Hjärter Dam) skrev 2015-09-24 12:48:29 följande:

Trevligt att läsa Jag har kurvor så det räcker och blir över...

Kan vara bland den finaste bilden jag sett i den här tråden!
  • Anonym (Hjärter Dam)
    Anonym (Elsan) skrev 2015-09-26 00:40:32 följande:

Kan vara bland den finaste bilden jag sett i den här tråden!

Åh, tack!
  • coztanza
    HäckHäxan skrev 2015-09-24 13:30:27 följande:
    Hmm jag förstår din tanke men jag vill påpeka att min tjocka kropp faktiskt är alldeles perfekt tjock så det så! Jag är inte mindre eller mer perfekt än någon annan. Bara större men det är inte samma som att vara icke perfekt och smal är inte samma som perfekt heller. Vi är bara olika och perfekta som vi är. Man måste inte värdera allt. Även om jag uppskattar dina uppmuntrande ord och förstår att du inget illa menade.

Dessutom har jag inga gravid kilon utan jag är bara tjock. Var smalare direkt efter jag fått barn än jag är idag.
    Måste bara stanna till och säga att jag tycker att din rumpa är otroligt fin, perfekt skulle jag kunna säga :)
  • Anonym (:) 6)

Har suttit här och bläddrat igenom ett ex antal sidor, och kan inte säga mer än wow vilka fina bilder ni sätter ut! 
    Skrattande Så det är väl inte mer än rätt att jag lägger ut en också. Ha en trevlig helg allihopa! Skrattande
    IMG_20150926_103414[1].JPG