• blixtmannen

Helkroppstråden

Vinterflickan79 skrev 2015-09-25 17:30:39 följande:

Snygg du är Zack!!

Underbart härliga bröst
  • Anonym (Hämtar andan)

[quote=75802436][quote-nick]Anonym (:) 6) skrev 2015-09-26 11:04:47 följande:[/quote-nick]Har suttit här och bläddrat igenom ett ex antal sidor, och kan inte säga mer än wow vilka fina bilder ni sätter ut! 

Så det är väl inte mer än rätt att jag lägger ut en också. Ha en trevlig helg allihopa! [/

Heeet

• straight arrow
    Anonym (:) 6) skrev 2015-09-26 11:04:47 följande:

Har suttit här och bläddrat igenom ett ex antal sidor, och kan inte säga mer än wow vilka fina bilder ni sätter ut! 

Så det är väl inte mer än rätt att jag lägger ut en också. Ha en trevlig helg allihopa! 

Trevligt att se dig snygging!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Lailaa

Gud vad alla är modiga, önskade att jag också vågade haha. Får väl fortsätta titta och samla på mig lite ????

• Neol
    Lailaa skrev 2015-09-26 15:39:00 följande:

Gud vad alla är modiga, önskade att jag också vågade haha. Får väl fortsätta titta och samla på mig lite ????

Ja gör det så lovar jag att sälla mig till beundrarkåren efteråt!
    Gift, liberal, livsnjutare och frihetsjunkie.
  • Lailaa
    Neol skrev 2015-09-26 16:56:55 följande:

Ja gör det så lovar jag att sälla mig till beundrarkåren efteråt!

Det kan du väl inte veta redan nu ????????
  • Blueskillen
    Lailaa skrev 2015-09-26 17:01:43 följande:

Vi vet att du kommer att leverera vackra saker. Alla kvinnor är vackra. Vissa är väldigt vackra andra om möjligt ännu vackrare. Det finns ingen som är mindre vacker.
  • Neol
    Lailaa skrev 2015-09-26 17:01:43 följande:
    Jodå! Modet och viljan att dela med sig är i sig beundransvärd.
    Gift, liberal, livsnjutare och frihetsjunkie.
  • Lailaa

[quote=75803528][quote-nick]Blueskillen skrev 2015-09-26 17:07:17 följande:[/quote-nick]Vi vet att du kommer att leverera vackra saker. Alla kvinnor är vackra. Vissa är väldigt vackra andra om möjligt ännu vackrare. Det finns ingen som är mindre vacker.[/

Detta gjorde min kväll... Tack ??

• Blueskillen
    Lailaa skrev 2015-09-26 17:12:31 följande:

[quote=75803528][quote-nick]Blueskillen skrev 2015-09-26 17:07:17 följande:[/quote-nick]Vi vet att du kommer att leverera vackra saker. Alla kvinnor är vackra. Vissa är väldigt vackra andra om möjligt ännu vackrare. Det finns ingen som är mindre vacker.[/

Detta gjorde min kväll... Tack ??

Var så god! Allt för dig Lailaa.

Jag gjorde det själv i förrgår. Levererade första bilden här. En pirrande känsla och jag blev otroligt nöjd.

Första gången jag publicerade denna typ av bild offentligt. Eggande.

Gör vår kväll Lailaa!