• Zack

Helkroppstråden

isabellafinabella skrev 2015-11-20 11:34:50 följande:

Blir alldeles knäsvag.... Så fin

Tack gullet ;)....jag har knappt återhämtat mig ännu efter din förra bild.
  • Zack
    Pinkie Pie skrev 2015-11-20 14:58:53 följande:
    det är bara att börja med det för jäklar vad du är fotovänlig! det är en skam att du inte postar bilder oftare!
    jag funderar dessutom på att uppfinna "tafs-skärm" dvs en skärm där man kan känna lite Flört
    Ha ha, där ordet "touch" i "touch screen", får mer än en betydelse. Ja, jag hade varit den första att köpa din uppfinning ;)
  • Zack
    isabellafinabella skrev 2015-11-25 11:59:14 följande:

Trevlig dag i kylan Puss o Kram 

Underbart att se dig Isabella, och vilka upplyftande former du bjuder på ;). Värmer härligt en småkylig dag som denna :)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-11-25 21:02:41 följande:

Sådär ja. Så sitter jag här och suktar efter dig igen :)
    Riktigt grym stuss. Får jag värma mina händer på den? ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-11-25 22:35:53 följande:
    Om du får värma???? Du behöver inte fråga, trodde det var en självklarhet hahaha
    Jag vill också sukta ju, sååå zacken visa mig...oss (tror inte ja är ensam här om att vilja sukta efter dig)  

Springer in i duschen och väntar med spänning på resultatet, känn ingen press!! Drömmer
    Nu vill jag ju föra mig fram som en gentleman och fråga först.....men egentligen vet jag om att mina händer har sin givna plats just där ;)

Varsågod, kom själv just ut ur duschen ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-11-25 23:33:34 följande:
    Oh nooo...vi gick om varandra i duschen och så missade jag den där snygga kroppen! 
    kan verkligen se mig själv smeka (slita) bort handduken Drömmeroch fantasierna skenar vilt just nu...
    Du har en given plats på resten av kroppen, glöm inte bort det när du är i farten ;) 
    Jag kan lova dig att jag hade "tagit för mig" av allt det som din kropp har att bjuda på om tillfälle skulle ges..... Och då skulle där inte vara några handdukar i vägen ;).
    Nu är det visst mina fantasier som skenar...:)
  • Zack
    Påven Johanna skrev 2015-11-26 09:18:29 följande:
    Jag smällde just av ett tämligen imponerande metalt fyrverkeri till din kropps ära. Det följde jag sedan i tankarna upp med kanonskott, allt vin man kan önska allt dricka samt guldpengar till folket. 
    Ha ha. Underbart. Älskar dessutom fyrverkeri, så tack för det :)
  • Zack
    nysnö skrev 2015-12-02 13:22:03 följande:

Känner mig lite extra snuskig idag :*
    Tack alla för era fina kommentarer, hoppas ni har en fin onsdag! :)

Grymt sexigt nysnö!
    Får tillsluta mig beundrarskaran och bänka mig framför Helkroppstråden fram till jul, så att jag inte missar någon av dina "julkalenderbilder" ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-12-02 16:28:24 följande:
    Förvånad snart pappa, troligtvis upptagen!? 
            *gråter en skvätt* 
    Var är det i Pillans "lucka 2" då? ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-12-02 18:24:22 följande:
    Hahahahaha....och med min sjuka humor, så vände jag din lucka 2 till nån helt annan lucka 2...hahaha
    Hade ju inte varit helt fel att hitta zacken i lucka 2, men har ju 22 luckor kvar, så jag håller tummarna ;) 
    Ha ha, jag tänkte faktiskt samma sak, men det är ju faktiskt den andre, sååååå :)

Vi får väl se, om jag bjuder på något. Kanske den 13.e med en stjärngossestrut (välj själv var den ska placeras).

Om du vill ge mig en julklapp så kan du ju fundera på vad som ska gömma sig bakom din lucka 24....det måste ju vara något helt speciellt (och inga tomtekostymer och tomteskägg tack ;)
Svar på tråden Helkroppstråden