• Anonym (Mammatill 7)

Helkroppstråden

Mattias38: Tack tack!

• Fröken Maria

Jasså vad synd! Har du inte heller någon som kan hjälpa till att tvåla in ryggen? ????

Mattias39 skrev 2015-12-12 10:46:04 följande:

Ah...då förstår jag precis hur du menar...

Känns igen...alltför väl tyvärr...

• Fröken Maria
    Borka skrev 2015-12-12 11:05:43 följande:

Borka rövar bort dina fötter
    Mmm en kopp rykande varm te ja tack!! Känner mig verkligen inte i form idag...
  • Fröken Maria

Bläää idag är jag inte så stark!! Är bokstavligt talat aldrig sjuk (jo kanske en gång vart femte år eller så...) Tar mig från soffan till sängen å så till soffan igen... Är så mycket jag hade planerat idag men orkar liksom inte!! Sitter på sängen å funderar fick inte ens på mig tröjan innan det tog stopp...

• Mattias39
    Fröken Maria skrev 2015-12-12 11:05:04 följande:
    Jasså vad synd! Har du inte heller någon som kan hjälpa till att tvåla in ryggen? ????
    Nej....tror alla värmlänningar häromkring har sprungit bort för att slippa hjälpa till Flört
  • Mattias39
    Fröken Maria skrev 2015-12-12 11:35:35 följande:
    Bläää idag är jag inte så stark!! Är bokstavligt talat aldrig sjuk (jo kanske en gång vart femte år eller så...) Tar mig från soffan till sängen å så till soffan igen... Är så mycket jag hade planerat idag men orkar liksom inte!! Sitter på sängen å funderar fick inte ens på mig tröjan innan det tog stopp...
    Funkar utan tröja också
  • Borka
    Fröken Maria skrev 2015-12-12 11:35:35 följande:

Du är vacker
  • Fröken Maria
    Borka skrev 2015-12-12 11:41:48 följande:
    Du är vacker
    Tack! Det är en dag som denna en önskan om någon vid sin sida kan göra en tokig!!
  • Fröken Maria
    Mattias39 skrev 2015-12-12 11:38:17 följande:
    Nej....tror alla värmlänningar häromkring har sprungit bort för att slippa hjälpa till Flört
    Jasså.. Bor man i djupaste skogen finns det kanske inte så många där...