• Fröken Maria

Helkroppstråden

Verkar bara vara du å jag "vakna" på det här stället!! Jag önskar iaf dig en toppenfin lucia dag!!

straight arrow skrev 2015-12-13 09:22:34 följande:

God morgon!

• Anonym (nlord)
    Fröken Maria skrev 2015-12-13 09:23:27 följande:

Upp å hoppa nu! Himlen är skinande blå, frosten glittrar en ny dag har startat!!! Jag har varit ute på en härligt lång å frisk löprunda å just hunnit med en varm skön dusch...

Wow säger jag bara ????
  • Anonym (nlord)

Frågetecknen skulle vara en smiley :)

• b81
    Fröken Maria skrev 2015-12-13 09:38:19 följande:

Verkar bara vara du å jag "vakna" på det här stället!! Jag önskar iaf dig en toppenfin lucia dag!!

Åhhh nej . En annan väntar på att scones ska bli färdiga i ugnen, sen en mys frukost med mitt lilla ?!!

Ha en bra söndag alla!! :-*
  • lasse88
    Vinterflickan79 skrev 2015-12-13 09:02:26 följande:

Om han bara är intresserad av min kropp så kan han låta bli att ta kontakt! Kroppen är ju bara ett plus. Det är allt annat som är viktigt och spelar roll i längden ju. Och som tur väl är har jag massor mer att erbjuda! ;)

Det har du rätt :) Det är insidan som räknas och det är i denns hjärta man vill bli insläpp till :) Ursäkta att jag verkade ytlig vilket jag inte är :)
  • Tapir2

Upp å hoppa nu! Himlen är skinande blå, frosten glittrar en ny dag har startat!!! Jag har varit ute på en härligt lång å frisk löprunda å just hunnit med en varm skön dusch...

Snacka om energigivande. Tänkte snart ge mig ut på en timmes springande. Skulle gärna se att det var några grader varmare men luften är krispig om inte annat

Å sen varm dusch efter det - med lite tur kan man locka in frun i duschen också
  • Fröken Maria
    b81 skrev 2015-12-13 09:42:33 följande:
    Åhhh nej . En annan väntar på att scones ska bli färdiga i ugnen, sen en mys frukost med mitt lilla ?!!

Ha en bra söndag alla!! :-*
    Så härligt det låter! Jag satte en deg på kalljäsning i gårkväll. Mina grabbar fixade den medan jag var ute å sprang.. Nu har jag stränga order om att inte komma ut i köket för de fixar frukost... Känner juridiken av nybakt bröd blandas med doften av stekt ägg å prinskorv... Mixen går för fullt jag hör fniss å skratt... Har jag tur blir det en smoothie till morsan...
  • Fröken Maria
    Anonym (nlord) skrev 2015-12-13 09:41:21 följande:
    Wow säger jag bara ????
    Ja så kände jag oxå när jag gick upp i morse...
  • Anonym (Watermelon)

God morgon på dig med min sköna

• Fröken Maria

Det var helt underbart kan jag lova! Benen fick 15 härliga km att tampas med å jag fick härlig frisk krispig luft i lungorna!! Mums för både kropp å själ!! Nu r dagens energidepåer fyllda... Kanske blir en löptur till med en kompis i em om jag har tur...

Tapir2 skrev 2015-12-13 10:06:55 följande:

Snacka om energigivande. Tänkte snart ge mig ut på en timmes springande. Skulle gärna se att det var några grader varmare men luften är krispig om inte annat

Å sen varm dusch efter det - med lite tur kan man locka in frun i duschen också