Helkroppstråden
Verkar bara vara du å jag "vakna" på det här stället!! Jag önskar iaf dig en toppenfin lucia dag!!
God morgon!
Verkar bara vara du å jag "vakna" på det här stället!! Jag önskar iaf dig en toppenfin lucia dag!!
God morgon!
Upp å hoppa nu! Himlen är skinande blå, frosten glittrar en ny dag har startat!!! Jag har varit ute på en härligt lång å frisk löprunda å just hunnit med en varm skön dusch...
Frågetecknen skulle vara en smiley :)
Om han bara är intresserad av min kropp så kan han låta bli att ta kontakt! Kroppen är ju bara ett plus. Det är allt annat som är viktigt och spelar roll i längden ju. Och som tur väl är har jag massor mer att erbjuda! ;)
Upp å hoppa nu! Himlen är skinande blå, frosten glittrar en ny dag har startat!!! Jag har varit ute på en härligt lång å frisk löprunda å just hunnit med en varm skön dusch...
God morgon på dig med min sköna
Det var helt underbart kan jag lova! Benen fick 15 härliga km att tampas med å jag fick härlig frisk krispig luft i lungorna!! Mums för både kropp å själ!! Nu r dagens energidepåer fyllda... Kanske blir en löptur till med en kompis i em om jag har tur...
Snacka om energigivande. Tänkte snart ge mig ut på en timmes springande. Skulle gärna se att det var några grader varmare men luften är krispig om inte annat
Å sen varm dusch efter det - med lite tur kan man locka in frun i duschen också