• Job36

Helkroppstråden

Vinterflickan79 skrev 2015-12-12 20:36:15 följande:

Kanske skulle klä av sig lite...

Har du klätt på dig igen? ;)
  • b81
    Vinterflickan79 skrev 2015-12-12 22:46:42 följande:

Dina kommentarer ihop med vin är verkligen ingen bra kombination!Ja vet!! Vars är alla de där fantastiska männen egentligen?!

Haha jaså inte??

Det är dina underbara bilder som får en att få en väldigt god känsla/värme i kroppen!!!
  • justme79
    lasse88 skrev 2015-12-12 23:22:58 följande:

Lyft på blicken så står han framför dig ;) Det är många som skulle stå i kö för att få träffa dig ;)

Hmm det vet jag inte riktigt! Har tom glasögon ibland för att se honom bättre men han verkar gömma sig på ett väldigt bra ställe! Men skam den som ger sig! :)
  • justme79
    Job36 skrev 2015-12-12 23:38:08 följande:

Har du klätt på dig igen? ;)

Ne jag är fortfarande naken...
    b81 skrev 2015-12-12 23:38:33 följande:

Haha jaså inte??

Det är dina underbara bilder som får en att få en väldigt god känsla/värme i kroppen!!!

Det är ju bra! Jag har också en väldigt härlig känsla i kroppen just nu! ;)
  • Job36
    Vinterflickan79 skrev 2015-12-12 23:45:09 följande:
    Ne jag är fortfarande naken...
    b81 skrev 2015-12-12 23:38:33 följande:

Haha jaså inte??

Det är ju bra! Jag har också en väldigt härlig känsla i kroppen just nu! ;)
    Härligt! Din nakna kropp är väldigt fin!
  • lasse88
    Vinterflickan79 skrev 2015-12-12 23:42:38 följande:

Hmm det vet jag inte riktigt! Har tom glasögon ibland för att se honom bättre men han verkar gömma sig på ett väldigt bra ställe! Men skam den som ger sig! :)

Så ska det låta :) Kanske tar han kontakt när han ser vad du har att "erbjuda" ;)
  • justme79
    lasse88 skrev 2015-12-12 23:59:46 följande:

Så ska det låta :) Kanske tar han kontakt när han ser vad du har att "erbjuda" ;)

Om han bara är intresserad av min kropp så kan han låta bli att ta kontakt! Kroppen är ju bara ett plus. Det är allt annat som är viktigt och spelar roll i längden ju. Och som tur väl är har jag massor mer att erbjuda! ;)
  • Fröken Maria
    Vinterflickan79 skrev 2015-12-13 09:02:26 följande:
    Om han bara är intresserad av min kropp så kan han låta bli att ta kontakt! Kroppen är ju bara ett plus. Det är allt annat som är viktigt och spelar roll i längden ju. Och som tur väl är har jag massor mer att erbjuda! ;)
    Helt rätt.... Så är det!!
  • straight arrow

God morgon!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Fröken Maria

Upp å hoppa nu! Himlen är skinande blå, frosten glittrar en ny dag har startat!!! Jag har varit ute på en härligt lång å frisk löprunda å just hunnit med en varm skön dusch...